カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~In My Bed~ Sabrina Carpenter

 

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

Little things become everything

 

小さなことが積み重なって行って

 

 

When you wouldn't think that they would

 

そんなことなんて思いもしなかったの

 

 

Little things weigh so heavily

 

小さなことが重みを増して行って

 

 

Take me energy 'til it's gone

 

私のエネルギーを奪って行くの

 

 

I wanna be alone

 

私は独りで居たいのに

 

 

But love is emotions

 

でも、愛に悩まされてるの

 

 

Wanna be alone

 

独りになりたいのに

 

 

 

 

 

 

 

I'm tryna, I'm tryna

 

凄く努力してるわ

 

 

I'm tryna stop them

 

努力してるの

 

 

Losing my control

 

感情をコントロールしないとって

 

 

I prefer to go away

 

どこかに行ってしまいたいわ

 

 

I could let it go easy

 

この愛を手放せたらいいのにって

 

 

But I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

I'm still, I'm still, I'm still

 

私はまだ...

 

 

In my bed about it

 

今もベッドの中にいるの

 

 

I'm still, I' still, I'm still

 

私はまだ

 

 

In my head about it

 

自分の頭の中で考えてしまうの

 

 

I'm not usually like this

 

普段はこんなんじゃないのにって

 

 

I'm not usually like this

 

こんな風に取り乱したりしない

 

 

But I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

I'm still in my bed

 

ベッドの中で

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Turn this pillowcase

 

枕カバーをひっくり返して

 

 

To the cooler side

 

顔を冷やしたいの

 

 

Give me something I can't feel

 

もう、何も感じたくないのよ

 

 

'Cause I wanna turn a page

 

だって、私はページをめくりたくて

 

 

Wanna rearrange

 

何もかもを綺麗にやり直したいわ

 

 

Swing the doors wide open in my mind

 

心のドアをしっかり開けたいの

 

 

I wanna be alone (wanna be alone)

 

私は独りで居たいのに

 

 

But love is emotions

 

でも、愛に悩まされてるの

 

 

Wanna be alone

 

独りになりたいのに

 

 

 

 

 

 

 

I'm tryna, I'm tryna

 

凄く努力してるわ

 

 

I'm tryna stop them

 

努力してるの

 

 

Losing my control (my control)

 

感情をコントロールしないとって

 

 

I prefer to go away

 

どこかに行ってしまいたいわ

 

 

I could let it go easy

 

この愛を手放せたらいいのにって

 

 

But I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

I'm still, I'm still, I'm still

 

私はまだ...

 

 

In my bed about it

 

今もベッドの中にいるの

 

 

I'm still, I' still, I'm still

 

私はまだ

 

 

In my head about it (head about it)

 

自分の頭の中で考えてしまうの

 

 

I'm not usually like this

 

普段はこんなんじゃないのにって

 

 

I'm not usually like this

 

こんな風に取り乱したりしない

 

 

But I'm still, I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

In my bed about it

 

ベッドの中なの

 

 

(Bed about it, bed about it)

 

(ベッドの中で)

 

 

But I'm still, I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

In my bed about it

 

ベッドの中なの

 

 

(Bed about it, bed about it)

 

(ベッドの中で)

 

 

But I'm still, I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

In my bed about it

 

ベッドの中なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Something chemical inside me missin' with my mind

 

私の中の何かが心を乱すの

 

 

And I can't help but feel like

 

この感情からは逃れられない

 

 

I'm feeling like someone else

 

自分が自分自身じゃないみたいに

 

 

Something animal inside me

 

私の中に何か動くものがある気がして

 

 

Trying to remind me there's no need

 

心配して自分を見失わないでって

 

 

To worry about it and lose myself

 

言い聞かせようと頑張ってる

 

 

 

 

 

 

 

But I'm still, I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

I'm still, I'm still, I'm still

 

私はまだ...

 

 

In my bed about it (bed about it)

 

今もベッドの中にいるの

 

 

I'm still, I' still, I'm still

 

私はまだ

 

 

In my head about it (I...)

 

自分の頭の中で考えてしまうの

 

 

I'm not usually like this

 

普段はこんなんじゃないのにって

 

 

I'm not usually like this

 

こんな風に取り乱したりしない

 

 

But I'm still, I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

In my bed about it

 

ベッドの中なの

 

 

I'm still in my bed, I'm still in my bed

 

まだ、私はベッドの中

 

 

(Bed about it, bed about it)

 

(ベッドの中で)

 

 

But I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

I'm still in my bed about it

 

ベッドの中にいるの

 

 

I'm still in my bed, I'm still in my

 

私はまだ、ベッドの中なの

 

 

(Bed about it, bed about it)

 

(ベッドの中で)

 

 

But I'm still, I'm still

 

でも、私はまだ

 

 

I'm still in my bed

 

ベッドの中なのよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow