カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sunflower~ Post Malone

 

 

 



 

youtu.be

 

 

 

 

 

Ayy, any, any, ayy (ooh)

 

 

 

 

Ooh, ooh, ooh, ooh (ooh)

 

 

 

 

Ayy, ayy

 

 

 

 

Ooh, ooh, ooh, ooh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Needless to say, I keep it in check

 

誰にでもわかりきったことさ、彼女のことを気にかけてる

 

 

She was a bad bad, nevertheless (yeah)

 

彼女は悪いよ、悪い子だったんだけど

 

 

Callin' it quits now, baby, I'm a wreck

 

諦めようかな、僕も問題児で

 

 

Crash at my place, baby, you're a wreck

 

僕のとこに転がり込むなら、キミも問題児さ

 

 

Needless to say, I'm keeping in check

 

誰の目にもわかりきったことさ、彼女のことを気にかけてるんだ

 

 

She was a bad bad nevertheless

 

彼女は悪いよ、悪い子だったんだけど

 

 

Callin' it quits now, baby, I'm a wreck

 

諦めようかなって、僕も問題児さ

 

 

Crash at my place, baby, you're wreck

 

僕のとこに転がり込むのなら、キミも一緒だよ

 

 

Thinkin' in a bad way, losin' your grip

 

悪い方に考えると、もうコントロール出来ないんだ

 

 

Screamin' at my face, baby, don't trip

 

喚かれても、どうにも出来なくて

 

 

Someone took a big L, don't know how that felt

 

誰かが負け犬になるんだ、これってどうなのかな?

 

 

Lookin' at you sideways, party on tilt

 

横目でキミを見て、パーティーは最高潮だよ

 

 

Ooh ooh, some things you just can't refuse

 

止められないこともあるんだ

 

 

She wanna ride me like a cruise and I'm not tryna lose

 

僕を自由に乗りこなそうなんて、そうはさせないよ

 

 

Then you're left in the dust, unless I stuck by ya

 

僕がいないとしおれていくんだろうね

 

 

You're a sunflower, I think your love would be too much

 

キミはひまわりだね、キミが僕を求める気持ちには圧縮されそうなんだ

 

 

Or you'll be left in the dust, unless I stuck by ya

 

僕がいないと、しおれてしまう

 

 

You're the sunflower, you're the sunflower

 

キミはひまわりのようで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Every time I'm leavein' on ya (ooh)

 

キミを置いて出て行こうとすると

 

 

You don't make it easy, no (no, no)

 

それは手がかかるんだ

 

 

Wish I could be there for ya (ooh)

 

一緒にいてあげたいのはやまやまだけど

 

 

Give me a reason to, oh (oh)

 

そうする理由があるんだ

 

 

Every time I'm walkin' out (oh)

 

キミを置いて、出て行こうとすると

 

 

I can hear you tellin' me to turn around (oh, oh)

 

戻ってきてって言ってる声は聞こえるんだ

 

 

Fightin' for my trust and you won't back down (no)

 

私を信じてって、一歩も引かなくて

 

 

Even if we gotta risk it all right now, oh (now)

 

それで嫌になるかもしれないよね?

 

 

I know you're scared of the unknown (known)

 

見えないものに怯えて

 

 

You don't wanna be alone (alone)

 

独りになりたくないんだろ?

 

 

I know I always come and go (and go)

 

僕はいつもフラフラって出かけてしまう

 

 

But it's our of my control

 

でも、そうすることしかできないんだ

 

 

Then you're left in the dust, unless I stuck by ya

 

僕がいないと、しおれてしまう

 

 

You''re a sunflower, I think your love would be too much

 

キミはひまわりのようで、キミが僕を求める気持ちには圧倒されそうだよ

 

 

Or you'll be left in the dust, unless I stuck by ya

 

僕がいないとしおれてしまうよ

 

 

You're the sunflower, you're the sunflower

 

キミはひまわりだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow