カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Too Late~ The Weekend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I let you down, I led you on

 

僕はキミを落ち込ませて騙したんだ

 

 

I never thought I'd be here without you

 

キミがいなくなるなんて考えなかった

 

 

Don't let me drown inside your arms

 

キミの腕の中で溺れたくないよ

 

 

Bad thoughts inside my mind

 

頭の中に悪い考えが浮かぶよ

 

 

When the darkness comes, you're my light, baby

 

暗闇に襲われた時、キミは僕の明かりなんだ

 

 

My light, baby, my light when it's dark, yeah

 

僕の光なんだ、真っ暗な時でも

 

 

I'm too high, baby, too high baby

 

僕は高く舞い上がってる

 

 

'Cause I know right now, that I lost it (hey)

 

だって自分が失ったものはわかってるから

 

 

 

 

 

 

 

It's way too late to save our souls, babe, yeah (oh, oh, yeah)

 

2人の魂を救うには遅すぎたのかも

 

 

It's way too late, we're on our own (baby, on my own)

 

もう遅すぎるよな

 

 

I made mistakes, I did you wrong, babe, yeah (oh, oh, yeah)

 

僕は過ちを犯して

 

 

It's way too late to save my

 

もう、遅すぎるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can't trust where I live anymore

 

自分のいる場所を信用できない

 

 

Sources say that we're done, how would they know?

 

ある情報によるともう終わりだって、根拠はなんなんだろ?

 

 

We're in Hell, it's disguised as a paradise with flashing lights

 

僕達はパラダイスに化けたんだ、キラキラした地獄にいる

 

 

I just wanna believe there's so much more (hey, hey, hey)

 

僕はただ、もっと何かがあるって信じたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's way too late to save our souls, babe (oh, oh, yeah)

 

2人の魂を救うには遅すぎたのかも

 

 

It's way too late, we're on our own (baby, on my own)

 

もう遅すぎるよな

 

 

I made mistakes, I did you wrong, babe, yeah (oh, oh, yeah)

 

僕は過ちを犯して

 

 

It's way too late to save my

 

もう、遅すぎるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And, ooh, I tell myself I should get over you

 

もうキミを諦めないと、って自分に言い聞かせてるんだ

 

 

I said ooh, I know I'd rather be all over you

 

諦めてしまえばいいのに

 

 

I'm trying, trying, but, I, I just want your body

 

努力してるんだけど僕は、僕はキミの体を求めてしまうよ

 

 

Riding slow on top of me, girl, on top of me

 

僕の上に乗ってくれてたね

 

 

I want you, babe, ooh-ooh

 

キミが欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's save too late to save our souls, babe, yeah

 

2人の魂を救うには遅すぎたのかも

 

 

It's way too late, we're on our own (baby, on my own)

 

もう、遅すぎるよな

 

 

I made mistakes, I did you wrong, baby

 

僕は過ちを犯したんだ

 

 

It's way too late to save my, my

 

もう、遅すぎるんだね

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow