カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~DWAY!~ Jackson Wang

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Top down see me rolling

 

僕がキメてるのを見てよ

 

 

On the cover of a Rolling Stone

 

ストーン誌の表紙で

 

 

Nothing to something

 

比べるものなんて何もないんだ

 

 

And the money never folding, no

 

金は決して裏切らない

 

 

Picture me rolling

 

イケてる僕は写真に撮ってよ

 

 

Picture me rolling

 

いけてる写真を

 

 

Picture me rolling

 

イケてる写真を撮ってくれよ

 

 

Like a rolling stone

 

ストーンズみたいにね

 

 

Your body my body

 

キミの体と僕の体

 

 

Let's rock and roll

 

2人で揺らそうぜ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baba said he was a rolling stone

 

彼は自分が転がる石だって言ってた

 

 

Now they see me I'm draped in stones

 

僕が石にもたれているのを目にするだろうね

 

 

They gon praise me even when I'm gone

 

僕がいなくなっても僕を賞賛するはずさ

 

 

Can't teach me nothing, did it on my own

 

僕に教えることはないよ、全部自分でやるからさ

 

 

Speed it up

 

スピードを上げろ

 

 

No need to no waste time

 

無駄にする時間はなくて

 

 

Biggest watch you ever seen in your life

 

これは今まで一番ビッグな出来事だろう

 

 

Bag it up

 

袋に詰めてくれ

 

 

Baguettes on my neck

 

僕の首には宝石

 

 

Gotta put some respect on the check

 

少しは尊敬を示してくれよ

 

 

She don't want secrets

 

彼女は秘密なんて欲しがってなくて

 

 

Then she don't want me, yeah

 

僕のことも欲しくなるんだ

 

 

Her friend a freak yeah

 

彼女の友達はイカれてる

 

 

She sleep over weekends

 

週末ずっと寝てるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Top down see me rolling

 

僕がキメてるのを見てくれよ

 

 

On the cover of a rolling stone

 

ストーン誌の表紙で

 

 

Nothing to something

 

比べるものなんて何もないんだ

 

 

And the money never folding, no

 

金は決して裏切らないからね

 

 

Picture me rolling

 

イケてる僕は写真に撮ってよ

 

 

Picture me rolling

 

いけてる写真を

 

 

Picture me rolling

 

イケてる写真を撮ってくれよ

 

 

Like a rolling stone

 

ストーンズみたいにね

 

 

Your body my body

 

キミの体と僕の体

 

 

Let's rock and roll

 

2人で揺らそうぜ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mick Jagger, Mick Jagger

 

ミックジャガー

 

 

Way I show out

 

そんな風に僕は登場して

 

 

Keith Richards

 

キースリチャーズ

 

 

No way, never sold out

 

まさか、ソールドアウトにはならないよ

 

 

Fast lane, fast life

 

ファーストレーン、生き急いだ人生

 

 

Never slow down

 

決してスピードは落とさないさ

 

 

If you didn't know before

 

もしも、昔を知らなかったって

 

 

Bet you know now

 

今ならわかるだろ

 

 

Baby you was made for the limelight

 

キミはスポットライトを浴びるために生まれた

 

 

I'ma turn yo ass to a star

 

キミをスターにしてやるさ

 

 

Girl I know you waiting

 

キミが待ってるのはわかってる

 

 

Til the time's right

 

タイミングが来るまで待とう

 

 

We could go so far

 

そうしたらもっと遠くまで行けるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Top down see me rolling

 

僕がキメてるのを見てよ

 

 

On the cover of a Rolling Stone

 

ストーン誌の表紙で

 

 

Nothing to something

 

比べるものなんて何もないんだ

 

 

And the money never folding, no

 

金は決して裏切らない

 

 

Picture me rolling

 

イケてる僕は写真に撮ってよ

 

 

Picture me rolling

 

いけてる写真を

 

 

Picture me rolling

 

イケてる写真を撮ってくれよ

 

 

Like a rolling stone

 

ストーンズみたいにね

 

 

Your body my body

 

キミの体と僕の体

 

 

Let's rock and roll

 

2人で揺らそうぜ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow