カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Soulmate~ Justin Timberlake

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Summer starts now

 

さあ、夏が始まるよ

 

 

I love your heartbeat givin' me rhythm

 

キミの鼓動で始まるリズムが好きなんだ

 

 

And I can feel your frequency, so unique

 

キミの周波数も感じる、他の誰とも違う

 

 

In other words, such a freak, set me free

 

言い換えるならクレイジーで、キミと居れば僕は自由なんだ

 

 

 

 

 

 

 

I wanna be, wanna be

 

僕は、僕は

 

 

I wanna be, I wanna be your

 

キミになりたいんだ

 

 

Soulmate, for the night

 

ソウルメイトにね、今夜

 

 

Let me put my soul on you, it's only right

 

僕の魂をキミに重ねて、こんなにピタリとくるんだ

 

 

Let me pull you up put your body, into mine

 

キミの身体からキミを解き放って、僕の身体に入りなよ

 

 

Let me be your soulmate for the night

 

今夜、僕をキミのソウルメイトにしてくれないか?

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜、今夜だけ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜だけね

 

 

Just for the night

 

今夜だけでいいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Two rhythm turn into one heartbeat, yeah

 

2つのリズムが重なって1つのリズムになるんだ

 

 

Magic when you get close to me

 

キミが近づくだけで魔法にかかる

 

 

And we can disappear

 

そして、消し去ってしまおうよ

 

 

Make it disappear, that's too many clothes for me

 

消し去って、消し去ってしまおうよ

 

 

 

 

 

 

 

I wanna be, wanna be

 

僕は、僕は

 

 

I wanna be, I wanna be your

 

キミになりたいんだ

 

 

Soulmate, for the night

 

ソウルメイトにね、今夜

 

 

Let me put my soul on you, it's only right

 

僕の魂をキミに重ねて、こんなにピタリとくるんだ

 

 

Let me pull you up put your body, into mine

 

キミの身体からキミを解き放って、僕の身体に入りなよ

 

 

Let me be your soulmate for the night

 

今夜、僕をキミのソウルメイトにしてくれないか?

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜、今夜だけ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜だけね

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜、今夜だけ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜だけね

 
 
Just for the night
 
今夜だけは
 
 
 

 

 

 

 

Whatever you believe in could be real

 

キミが信じるものは何でも現実になるんだ

 

 

'Cause I believe in miracles

 

だって、僕は魔法を信じてるから

 

 

So please right now, you and me right now

 

だから今すぐ、今すぐキミと2人で

 

 

We could live our dreams right now

 

僕達の夢の中で生きよう

 

 

First, lay down

 

最初は、横になって

 

 

I'ma be your soulmate (ayy) for the night

 

今夜は、キミは僕のソウルメイトになるんだ

 

 

Let me put my soul on you, it's only right

 

僕の魂にキミを重ねて、こんなにピタってくるんだから

 

 

Let me pull you up out your body, into mine

 

キミの身体からキミを解き放って、僕の身体の中に入ればいいんだ

 

 

Let me be your soulmate for the night

 

今夜、僕をキミのソウルメイトにさせてくれないかな?

 

 

Just for the night

 

今夜だけ

 

 

Soulmate for the night

 

ソウルメイトになろう

 

 

Let me put my soul on you, it's only right

 

僕の魂をキミに重ねて、こんなにピッタリくるんだから

 

 

Let me pull you up out your body, into mine

 

キミの身体からキミを解き放って、僕の身体の中に入ればいいんだ

 

 

Let me be your soulmate for the night

 

今夜、僕をキミのソウルメイトにしてくれないかな?

 

 

 

 

 

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜は、今夜だけは

 

 

Ooh, whatever you believe in could be real

 

キミが信じるのなら何でも現実になるのさ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜、今夜だけ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜だけね

 

 

Ooh, whatever you believe in could be real

 

キミが信じるのなら何でも現実になるのさ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜、今夜だけ

 

 

Just for the night, for the night

 

今夜だけね

 

 

Ooh, whatever you believe in could be real

 

キミが信じるのなら何でも現実になるのさ

 

 

I love your heartbeat, ayy

 

キミの鼓動が好きなんだ

 

 

I love you - whatever you believe in could be real

 

大好きなんだ、キミが信じるのなら何でも現実になるのさ

 

 

I love your heartbeat

 

大好きなんだ、キミの鼓動が

 

 

I love your

 

キミのことが大好きなんだ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

[予約]DJ BO / PLATINUMZ VOL.122
価格:1404円(税込、送料別) (2018/7/16時点)


 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow