カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Radioactive~ Rita Ora

 

 

 

 

 

 

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

We unite

 

私達で力を合わせるの

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm checking you out in your sweet desire

 

甘い欲望の中にいるあなたを見てる

 

 

I'm coming over to make you mine

 

これからあなたは私のものにするからね

 

 

It's a crime boy, you're so fine

 

罪深い男の子、あなたはとても素敵で

 

 

I'm chekin you out, boy, it's a green light

 

あなたのことを見てるの、ねえ青信号で行きましょうよ

 

 

I'm glad you came over, it was about time

 

来てくれて嬉しいわ、こう思う時がきたの

 

 

It feels right, boy you're so fine

 

あなたとこうやってるのが正しいことなんだって、あなたは素敵ね

 

 

This club's radioactive

 

このクラブは立ち入り禁止区域

 

 

Drop the ball, let me feel the beat

 

覚悟して、ビートを感じさせて

 

 

This club's radioactive

 

このクラブはとても危険よ

 

 

Drop the ball, let me feel the beat

 

覚悟して、ビートを感じさせて

 

 

 

 

 

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

Unite

 

力を合わせて

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

Unite

 

力を合わせて

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moving on me as the world ends

 

世界の終わりみたいに、私を突き動かして

 

 

This unclear heat is a beautiful air

 

核の熱みたいなこの美しい空気

 

 

You might live to tell

 

あなたはこの場の証人になるの

 

 

This club's radioactive

 

このクラブは立ち入り禁止区域

 

 

Drop the ball, let me feel the beat

 

覚悟して、ビートを感じさせて

 

 

This club's radioactive

 

このクラブはとても危険よ

 

 

Drop the ball, let me feel the beat

 

覚悟して、ビートを感じさせて

 

 

 

 

 

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

Unite

 

力を合わせて

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

We unite

 

力を合わせて

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

You and I

 

あなたと私

 

 

Palms to the sky

 

空に手をかざして

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

You and I

 

あなたと私

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

Unite

 

力を合わせて

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

Palms To the sky

 

空に手をかざして

 

 

We Unite

 

私達が力を合わせて

 

 

I feelin it, I feeling it, feel feelin it

 

感じるわ

 

 

We rise tonight

 

私達は今夜、立ち上がるの

 

 

We unite, you and I will rise tonight

 

私達が力を合わせるの、あなたと私は今夜立ち上がるの

 

 

We unite, you and I will rise tonight

 

私達が力を合わせるの、あなたと私は今夜立ち上がるの

 

 

We unite, you and I will rise tonight

 

私達が力を合わせるの、あなたと私は今夜立ち上がるの

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow