カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Only You~ Cheat Codes feat Little Mix

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Dancing with your silhouette

 

あなたのシルエットと踊ってるの

 

 

In the places that we met

 

私達が出会った場所で

 

 

Ooh, tryna find you in the moon

 

そう、月に居るあなたを見つけ出そうって

 

 

Paris never feels the same

 

パリは退屈なんかしないの

 

 

When the streets all call your name

 

街であなたの名前が聞こえたら

 

 

Ooh, so I hide in crowded rooms

 

私は人であふれた街に隠れるのよ

 

 

And I'll follow right down the river

 

私は川を下って

 

 

Where the ocean meets the sky

 

空と海が混ざり合う場所で

 

 

To you, to you

 

あなたと出会うの

 

 

 

 

 

 

 

Once upon a time we had it all

 

昔の私達は何もかも持ってた

 

 

Somewhere down the line we went and lost it

 

いつの頃からか上手くいかなくなってた

 

 

One brick at a time we watched it fall

 

レンガが1つずつ落ちてくのを見てた

 

 

I'm broken here tonight and darling

 

私は今夜、愛する人と別れたの

 

 

No one else can fix me

 

誰にも私は癒せない

 

 

Only you, only you

 

あなただけ、あなただけなの

 

 

And no one else can fix me, only you

 

誰にも私は癒せないの

 

 

Only you, only you

 

あなただけ、あなただけなの

 

 

And no one else can fix me, only you, oh

 

誰にも私を癒すことなんて出来ないの

 

 

Only you

 

あなたただけなの

 

 

 

 

 

 

 

Did I let go of your hand

 

あなたの手を放してしまったのかな?

 

 

For a castle made of sand

 

砂で出来たお城のために

 

 

Ooh, that fell into the blue

 

そう、それは海に消えて言ったの

 

 

I went following the sun

 

私は太陽を追いかけてたの

 

 

To be alone with everyone

 

みんなと一緒になるために

 

 

Ooh, looking 'round a crowded room

 

混みあった部屋を探すの

 

 

And I'll follow right down the river

 

私は川を下って

 

 

Where the ocean meets the sky

 

空と海が混ざり合う場所で

 

 

To you, to you

 

あなたと出会うの

 

 

 

 

 

 

 

Once upon a time we had it all

 

昔の私達は何もかも持ってた

 

 

Somewhere down the line we went and lost it

 

いつの頃からか上手くいかなくなってた

 

 

One brick at a time we watched it fall

 

レンガが1つずつ落ちてくのを見てた

 

 

I'm broken here tonight and darling

 

私は今夜、愛する人と別れたの

 

 

No one else can fix me

 

誰にも私は癒せない

 

 

Only you, only you

 

あなただけ、あなただけなの

 

 

And no one else can fix me, only you

 

誰にも私は癒せないの

 

 

Only you, only you

 

あなただけ、あなただけなの

 

 

And no one else can fix me, only you, oh

 

誰にも私を癒すことなんて出来ないの


  

Only you

 

あなたただけなの

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow