カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Changes~ Justin Bieber

 

 

 

 

 

 

 

Some days I move like water

 

水のように流れる日もあれば

 

 

Some days I burn like fire

 

炎のように燃える日もある

 

 

Some days I wanna push further

 

もっと頑張りたいって思う日もあれば

 

 

Some days I wanna do nothin'

 

何もしたくないって思う日もあるんだ

 

 

And I just wanna be the best of me

 

ただ、ベストの自分でいたいだけなんだ

 

 

Even though sometimes we might disagree

 

たとえ、意見がぶつかり合っても

 

 

So that I can be the best for you

 

だからキミのためにベストな僕でいられるんだよ

 

 

That's all I wanna do

 

それが僕が望むこと

 

 

 

 

 

 

 

I'm goin' through changes

 

僕は変化していくよ

 

 

I'm goin' though changes

 

僕は変化するんだ

 

 

Though I'm goin' though changes

 

変化するけど

 

 

Don't mean that I'll change

 

違う人間になってしまうわけじゃないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sometimes I'll go to sleep early

 

時々、早く寝る日もあれば

 

 

Sometimes I can't close my eyes

 

時々、眠れる気がしない日もある

 

 

Sometimes I smile like it's all good

 

時々、何も問題ないよって笑顔でいれる日もあるし

 

 

Even though there's pain underneath it

 

たとえ心の中では傷ついてたとしても

 

 

I just wanna be the best of me

 

僕はただ、ベストな自分でいたいだけなんだ

 

 

Even though sometimes I forget to breathe

 

時には息をするのが苦しい時があったとしても

 

 

So that I can be the best of you

 

だから、僕はキミのためにベストな僕でいられるんだ

 

 

That's all I wanna do

 

それが僕の望みで

 

 

 

 

 

 

 

I be goin' through changes

 

僕は変化していくんだ

 

 

I'm goin' through changes

 

僕は変わるんだ

 

 

Though I'm goin' through changes

 

変化するけど

 

 

Don't mean that I'll change

 

違う人間になってしまうわけじゃないんだ

 

 

Yeah, I'm goin' through changes

 

そうさ、僕は変わるんだ

 

 

I'm goin' through changes (ooh, yes I am)

 

僕は変わるんだ

 

 

Though I'm goin' through changes (that's right)

 

変化するけど

 

 

Don't mean that I'll change, whoa

 

違う人間になってしまうわけじゃないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La-da-da-da-dum, la-da-da-da-dum

 

 

 

 

La-da-da-da-dum, la-da-da-da-dum, no

 
 
 
 

La-da-da-da-dum, la-da-da-da-dum

 

 

 

 

I'm goin' through changes

 

僕は変わるんだ

 

 

No, I ain't through changes

 

いや、僕自身は変わらないよ

 

 

Uh, people change, circumstances change

 

人々は変化して置かれた環境も変わっていく

 

 

But God always remains the same

 

でも、神様は常に変わらないんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow