カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Break My Heart~ Dua Lipa

 

 

 

 

 

 

 

 

I've always been the one to day the first goodbye

 

私はいつも先に別れを言う方だったわ

 

 

Had to love and lose a hundred million times

 

何百回、何万回も恋をしては失ってきたの

 

 

Had to get it wrong to know just what I like

 

自分の好みを知るために必要な選択だって思ってた

 

 

Now I'm falling

 

でも今は落ちていってる

 

 

You say my name like I have never heard before

 

今まで聞いたこともない感じで私の名前を呼ぶあなた

 

 

I'm indecisive, but, this time, I know for sure

 

私って優柔不断なの、でも今回はわかってるわ

 

 

I hope I'm not the only one that feels it all

 

こんな気持ちになるのは私だけじゃないって思いたいの

 

 

Are you falling?

 

あなたも恋に落ちてる?

 

 

Centre of attention

 

注目の的

 

 

You know you can get whatever you want from me

 

欲しいもの、なんでも取って行っていいの

 

 

Whenever you want it, baby

 

あなたが欲しいって時にね

 

 

It's you in my reflection

 

あなたのことが頭に浮かんで

 

 

I'm afraid of all the things you could do to me

 

あなたが私にしてくれる全てを不安に感じてしまうわ

 

 

If I would've known it, baby

 

もしも、ちゃんとわかってたなら

 

 

 

 

 

 

 

I would've stayed at home

 

家にいるべきだった

 

 

'Cause I was doing better alone

 

だって、1人の時の方がうまくやってたから

 

 

But when you said, "hello"

 

でも、あなたが「ハロー」って声をかけてきた時

 

 

I knew that was the end of it all

 

それも終わりだって思ったの

 

 

I should've stayed at home

 

家にいるべきだったわ

 

 

'Cause now there ain't no letting you go

 

だって、今はもうあなたを手放せないから

 

 

Am I falling in love with the one that could break my heart?

 

私って自分を傷つける人に恋してるのかな?

 

 

Oh no, I was doing better alone

 

1人の時の方がうまくやってたのに

 

 

But when you said "hello"

 

でも、あなたが「ハロー」って声をかけて来た時

 

 

I knew that was the end of it all

 

それも終わりだって思ったわ

 

 

I should've stayed at home

 

家にいるべきだったの

 

 

'Cause now there ain't no letting you go

 

だって、今はもうあなたを手放せないから

 

 

Am I falling in love with the one that could break my heart?

 

私って自分を傷つける人に恋してるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I wonder, when you go, if I stay on your mind

 

もしも、あなたが離れて行っても

 

 

Two can play that game, but you win me every time

 

私のことを考えたりするのかな?

 

 

Everyone before you was a waste of time 

 

2人でゲームをしてるのに

 

 

Yeah, you got me

 

そうね、いつも私を負かすの

 

 

Everyone before you was a waste of time

 

以前に出会った人は時間の無駄だったわ

 

 

Yeah, you got me

 

そう、今はあなたに夢中なの

 

 

Centre of attention

 

注目の的

 

 

You know you can get whatever you want from me

 

欲しいもの、なんでも取って行っていいの

 

 

Whenever you want it, baby

 

あなたが欲しいって時にね

 

 

It's you in my reflection

 

あなたのことが頭に浮かんで

 

 

I'm afraid of all the things you could do to me

 

あなたが私にしてくれる全てを不安に感じてしまうわ

 

 

If I would've known it, baby

 

もしも、ちゃんとわかってたなら

 

 

 

 

 

 

 

I would've stayed at home

 

家にいるべきだった

 

 

'Cause I was doing better alone

 

だって、1人の時の方がうまくやってたから

 

 

But when you said, "hello"

 

でも、あなたが「ハロー」って声をかけてきた時

 

 

I knew that was the end of it all

 

それも終わりだって思ったの

 

 

I should've stayed at home

 

家にいるべきだったわ

 

 

'Cause now there ain't no letting you go

 

だって、今はもうあなたを手放せないから

 

 

Am I falling in love with the one that could break my heart?

 

私って自分を傷つける人に恋してるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh no, I was doing better alone

 

1人の時の方がうまくやってたのに

 

 

But when you said "hello"

 

でも、あなたが「ハロー」って声をかけて来た時

 

 

I knew that was the end of it all

 

それも終わりだって思ったわ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow