カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rocket Man~ Elton John

 

 



 

She packed my bags last night pre-flight

 

昨日の夜、彼女はフライト前に僕の荷物をまとめてくれたんだ

 

 

Zero hour nine A.M

 

午前9時きっかりに

 

 

And I'm gonna be high as a kite by then

 

その時、僕はタコみたいに高く舞い上がる

 

 

I miss the earth so much, I miss my wife

 

地球がとても恋しいよ、僕は妻が恋しい

 

 

It's lonely out in space

 

宇宙への孤独な船出さ

 

 

On such a timeless flight

 

遥かなるフライトさ

 

 

 

 

And I think it's gonna be a long long time

 

とても長い時間になると思うんだ

 

 

'Til touchdown brings me 'round again to find

 

地球に戻ってくるまでは

 

 

I'm not the man they think I am at home

 

みんなが思ってるような家にいる時の僕じゃないんだ

 

 

Oh, no, no, no

 

違うんだ

 

 

I'm a rocket man

 

僕はロケットマン

 

 

Rocket man

 

ロケットマン

 

 

Burning out his fuse up here alone

 

彼のヒューズはここで孤独に燃え尽きるのさ

 

 

And I think it's gonna be a long long time

 

とても長い時間になると思うんだ

 

 

'Til touchdown brings me 'round again to find

 

地球に戻ってくるまでは

 

 

I'm not the man they think I am at home

 

みんなが思ってるような家にいる時の僕じゃないんだ

 

 

Oh, no, no, no

 

違うんだ

 

 

I'm a rocket man

 

僕はロケットマン

 

 

Rocket man

 

ロケットマン

 

 

Burning out his fuse up here alone

 

彼のヒューズはここで孤独に燃え尽きるのさ

 

 

 

 

 

 

 

Mars ain't the kind of place to raise your kids

 

火星は子供を育てるのに適した場所じゃなくて

 

 

In fact it's cold as hell

 

ホントに物凄く寒いんだ

 

 

And there's no one there to raise them if you did

 

そしたとしても育てられる子供なんて誰もいないよ

 

 

And all this science I don't understand

 

科学のことはわからないけど

 

 

It's just my job five days a week

 

これが週に5日の僕の仕事

 

 

A rocket man

 

ロケットマン

 

 

A rocket man

 

ロケットマンなんだ

 

 

 

 

And I think it's gonna be a long long time

 

とても長い時間になると思うんだ

 

 

'Til touchdown brings me 'round again to find

 

地球に戻ってくるまでは

 

 

I'm not the man they think I am at home

 

みんなが思ってるような家にいる時の僕じゃないんだ

 

 

Oh, no, no, no

 

違うんだ

 

 

I'm a rocket man

 

僕はロケットマン

 

 

Rocket man

 

ロケットマン

 

 

Burning out his fuse up here alone

 

彼のヒューズはここで孤独に燃え尽きるのさ

 

 

And I think it's gonna be a long long time

 

とても長い時間になると思うんだ

 

 

'Til touchdown brings me 'round again to find

 

地球に戻ってくるまでは

 

 

I'm not the man they think I am at home

 

みんなが思ってるような家にいる時の僕じゃないんだ

 

 

Oh, no, no, no

 

違うんだ

 

 

I'm a rocket man

 

僕はロケットマン

 

 

Rocket man

 

ロケットマン

 

 

Burning out his fuse up here alone

 

彼のヒューズはここで孤独に燃え尽きるのさ

 

 

 

 

 

 

 

 

And I think it's gonna be a long long time...

 

とても、長い時間になると思うんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow