カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Give In~ Bobby Caldwell

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I once had a love that I don't talk about

 

一度も話さない恋もあった

 

 

She cheated on me and broke my heart

 

彼女は僕を騙して、僕の心を壊した

 

 

And that's why I've resisted your kiss for so long

 

それが僕が長い間、キミのキスに抵抗してきた理由さ

 

 

But you're wearing me down and I can't go on

 

キミは僕を疲れさせるんだ、僕はもう続けれないよ

 

 

Each time you touch me 

 

キミが僕に触れるたびに

 

 

The feeling's so strong

 

気持ちがとても強くなる

 

 

"Can't hold back any more

 

『これ以上我慢できない

 

 

Never felt this before

 

以前にこうやって感じたこともなくて

 

 

I've been captured so let love begin

 

僕は捕まってしまったんだ、さあまた恋を始めよう

 

 

I'll do all that I can

 

僕にできることは全てやるさ

 

 

Put your heart in my hands

 

キミの心を僕の手の中に

 

 

I am your prisoner, baby you win

 

僕はキミの囚人で、キミの勝ちさ

 

 

Maybe this time I'll get it right

 

多分、今度は僕の番だね

 

 

Untie my hands, I won't put up a fight

 

僕の手を離してよ、僕は戦わないから

 

 

I surrender completely to you 

 

キミに完全に降参するから

 

 

Girl I give in

 

ねえ、諦めるよ

 

 

I trusted someone I don't want to think about

 

考えたくない誰かを信頼してしまった

 

 

And I swore I'd never give my love again

 

僕はもう2度と愛を与えないって誓ったんだ

 

 

But I'm losing the grip that I had on my heart

 

でも自分の心にあった力を失ってしまって

 

 

And forgetting the memories that tore me apart

 

僕をバラバラに引き裂いた思い出も忘れて

 

 

Help me remember

 

覚えておいて

 

 

Just where to start

 

ただ、どこから始めるのか

 

 

 

 

 

 

 

I give in to love

 

愛に、降参するんだ

 

 

I'm gonna try

 

やってみるさ

 

 

All that I need are the wings to fly

 

必要なのは飛ぶための翼だけ

 

 

Take my heart

 

僕の心を奪って

 

 

Show me the light

 

光を見せてよ

 

 

I don't wanna spend another lonely night

 

もう僕は寂しい夜を過ごしたくないんだ

 

 

I give in to love

 

愛に、降参するんだ

 

 

I'm gonna try

 

やってみるさ

 

 

All that I need are the wings to fly

 

必要なのは飛ぶための翼だけ

 

 

Take my heart

 

僕の心を奪って

 

 

Show me the light

 

光を見せてよ

 

 

I don't wanna spend another lonely night

 

もう僕は寂しい夜を過ごしたくないんだよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow