カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~21st Century Vampire~ LILHUDDY

 

 


 

Dark circles under my eyes

目の下にはクマがあって

 

No sunlight up in my sky

僕の空には日は登らない

 

Can't feel the pain I'm immune

痛みは感じなくて、免疫ができたんだ

 

 

 

I don't get tried

疲れることを知らないんだ

 

I'm a 21st century vampire

21世紀のヴァンパイアなんだ

 

21st century vampire

21世紀の

 

I guess I'm just meant to be sleepin' all day

一日中寝るつもりだったけど

 

I don't got no fucking life

そんな暇ないんだ

 

I'm just a 21st century vampire

僕は21世紀のヴァンパイアなんだ

 

 

 

I'm not afraid to die

死ぬことなんて怖くなくて

 

I'll make your boyfriend cry

キミの彼氏を泣かせてあげる

 

I'm howling at the moon

僕は月に向かって吠えるんだ

 

 

 

I don't get tried

疲れることを知らないんだ

 

I'm a 21st century vampire

21世紀のヴァンパイアなんだ

 

21st century vampire

21世紀の

 

I guess I'm just meant to be sleepin' all day

一日中寝るつもりだったけど

 

I don't got no fucking life

そんな暇ないんだ

 

I'm just a 21st century vampire

僕は21世紀のヴァンパイアなんだ

 

 

Save your heart for someone who's got one

その心は取ってて、キミを思う誰かのために

 

 

 

I don't get tried

疲れることを知らないんだ

 

I'm a 21st century vampire

21世紀のヴァンパイアなんだ

 

21st century vampire

21世紀の

 

I guess I'm just meant to be sleepin' all day

一日中寝るつもりだったけど

 

I don't got no fucking life

そんな暇ないんだ

 

I'm just a 21st century vampire

僕は21世紀のヴァンパイアなんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow