カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One Day~ Lovejoy

 


 

And stop

止まってよ

 

'Cause why'd you have to kill my cat?

だって、キミはなんで僕の猫を殺したの?

 

Why'd I have to take you back?

キミをもう連れ戻す必要なんてないよな?

 

And time and time, I play the empath

何度も僕は感情を妬んだ

 

I don't know why

なんでなのかはわからないけど

 

But some lights on in an empty pub

でも、誰もいないパブには光があって

 

A toilet with the seat left up

トイレの便座は上がったまま

 

Is closure like a deer in headlights

ヘッドライトに照らされた鹿みたいに終わりを迎えるんだ

 

 

 

One day, I know that you will be there

いつの日か、キミはそこにいるって信じてるよ

 

One day, I'll focus on the future

いつの日か、僕は未来に目を向けられるって思うよ

 

Maybe one day, oh, baby, isn't life so fucking inconsistent?

いつの日かそんな日が来るよ、でも人生って一貫性過ぎないかな?

 

One day, I know that you will be there

いつの日か、キミはそこにいるって信じてる

 

One day, I'll focus on the future

いつの日か、僕は未来に目を向けられるって思うよ

 

Maybe one day, oh, baby, isn't life so fucking inconsistent?

多分いつか、そんな日が来るはずだよ、でも人生って一貫性過ぎないのかな?

 

 

 

She said "let's talk about what I want to do"

彼女は言ったんだ「何をしたいのか話しましょう」

 

'Cause all I want to do is turn back time

僕がやりたいことは時間を戻すことで

 

At least a couple Tuesday

少し前の火曜日くらいまでね

 

To before I found one life turn two 

1つの人生が2つになる前まで

 

I said it last time

前にも言ったけど

 

But I'm not afraid of empty rooms

でも、誰もいない部屋になんて怖くないよ

 

I'm not afraid of new perfume

新しい香水も気にしないよ

 

And, in fact, my dear, I'm fucking terrified

でもホントは、恐怖で震えてるんだ

 

 

 

One day, I know that you will be there

いつの日か、キミはそこにいるって信じてるよ

 

One day, I'll focus on the future

いつの日か、僕は未来に目を向けられるって思うよ

 

Maybe one day, oh, baby, isn't life so fucking inconsistent?

いつの日かそんな日が来るよ、でも人生って一貫性過ぎないかな?

 

One day, I know that you will be there

いつの日か、キミはそこにいるって信じてる

 

One day, I'll focus on the future

いつの日か、僕は未来に目を向けられるって思うよ

 

Maybe one day, oh, baby, isn't life so fucking inconsistent?

多分いつか、そんな日が来るはずだよ、でも人生って一貫性過ぎないのかな?

 

'Cause I know that

だって、知ってるんだ

 

One day, I know that you will be there

いつの日か、キミはそこにいるって信じてるよ

 

One day, I'll focus on the future

いつの日か、僕は未来に目を向けられるって思うよ

 

Maybe one day, oh, baby, isn't life so fucking inconsistent?

いつの日かそんな日が来るよ、でも人生って一貫性過ぎないかな?

 

One day, I know that you will be there

いつの日か、キミはそこにいるって信じてる

 

One day, I'll focus on the future

いつの日か、僕は未来に目を向けられるって思うよ

 

Maybe one day, oh, baby, isn't life so fucking inconsistent?

多分いつか、そんな日が来るはずだよ、でも人生って一貫性過ぎないのかな?

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow