カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Right On Time~ Brandi Carlile

 

 


 

Come back now, even if you call me out

戻って来て、私が悪いって指摘するようでも

 

You might be angry now of course you are

今のあなたは怒ってるかも、当然ね

 

I'm scared to, didn't mean to take it out on you

私はあなたに八つ当たりするのが怖かったのに

 

I know I always do, you're the strongest person in the room

あなたからはいつものことだって思われるけど、あなたなら耐えれるって思ってしまったの

 

Turn back time, help me to rewind and we can

時間を巻き戻して、私の力になってくれたら

 

Find ourselves again

私達はきっと気持ちを取り戻せるようになるわ

 

 

 

It's not too late

手遅れじゃないわ

 

Either way, I lose you in these silent days

どちらでも、私はこの沈黙の日々の中であなたを失うの

 

It wasn't right

でも、やるんじゃなかったわ

 

But it was right on time

でも、時間通りだった

 

 

 

Don't look down

下を見ないで

 

I can feel it when your heart starts pounding

私はあなたの心が踊ってるのを感じるわ

 

It's beyond your control, you know it is

あなたはそういう自分を抑えられないこともわかるんでしょ

 

It's getting to the point where I can't carry on

私はもう我慢の限界、こんなに長く我慢したのは初めて

 

I never held my breath for quite this long

自分が言ったことは曲げないわ

 

And I don't take it back, I did what I had to do

やるべきことをやっただけだから

 

 

 

It's not too late

手遅れじゃないわ

 

Either way, I lose you in these silent days

どちらでも、私はこの沈黙の日々の中であなたを失うの

 

It wasn't right

でも、やるんじゃなかったわ

 

But it was right on time

でも、時間通りだった

 

It's not too late

手遅れじゃないわ

 

Either way, I lose you in these silent days

どちらでも、私はこの沈黙の日々の中であなたを失うの

 

It wasn't right

でも、やるんじゃなかったわ

 

But it was right on time

でも、時間通りだった

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow