カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Obsessed~ Addison Rae

 

 

 



You turned our song down, baby, what for?

なんで曲を聞きたくないの?

 

You had it candles on the dashboard

ダッシュボードでキャンドルに火を灯して

 

Red roses growin' out of the door

赤いバラはドアの外まで育ってる

 

Wanna say somethin' you never said before

今まで言った事ないとこを言いたいんでしょ?

 

We were drivin' down Sunset

夕焼けを追いかけながらドライブしてた

 

You know I love fast cars

車のスピードが好きなのよ

 

Passed by where we first met

2人が初めて会った場所を過ぎていく

 

Damn, we made it so far

ねえ、ここまで来たのね

 

Red eyes from the red light

赤信号が映る赤い瞳

 

And that just set the mood

雰囲気が良くなって

 

You say you're obsessed with me

あなたは私に「夢中」だって言った

 

So I took a second

私は少し考えて言ったの

 

And I said "Me too"

「私もよ」ってね

 

 

 

I'm obsessed with me as much as you

私も自分に夢中なの、あなたと同じように

 

Say you'd die for me, I'd die for me too

私のために死ねるって言ったけど、私も一緒よ

 

And if I lost, I'd still have me, I can't lose

もしもあなたを失っても、私は自分自信を失うことはないの

 

When you say that you're obsessed with me, me too

あなたが私に夢中なら、私も同じなの

 

 

 

I did my hair like waves on the beach

ビーチの波みたいに髪をセットして

 

This dress so tight, you can't even speak

このタイトなドレスを着るの、あなたは声も出ないわ

 

My heels so high, might get a nosebleed

ヒールが高すぎるから、転んで鼻血を出すかもね

 

Music's so loud, but I hear your heartbeat

曲がうるさくてもあなたの鼓動は聞こえてるわ

 

We were drivin' down Sunset

夕焼けを追いかけながらドライブしてた

 

You know I love fast cars

車のスピードが好きなのよ

 

Passed by where we first met

2人が初めて会った場所を過ぎていく

 

Damn, we made it so far

ねえ、ここまで来たのね

 

Red eyes from the red light

赤信号が映る赤い瞳

 

And that just set the mood

雰囲気が良くなって

 

You say you're obsessed with me

あなたは私に「夢中」だって言った

 

So I took a second

私は少し考えて言ったの

 

And I said "Me too"

「私もよ」ってね

 

 

 

I'm obsessed with me as much as you

私も自分に夢中なの、あなたと同じように

 

Say you'd die for me, I'd die for me too

私のために死ねるって言ったけど、私も一緒よ

 

And if I lost, I'd still have me, I can't lose

もしもあなたを失っても、私は自分自信を失うことはないの

 

When you say that you're obsessed with me, me too

あなたが私に夢中なら、私も同じなの

 

I'm obsessed with me as much as you

私も自分に夢中なの、あなたと同じように

 

Say you'd die for me, I'd die for me too

私のために死ねるって言ったけど、私も一緒よ

 

And if I lost, I'd still have me, I can't lose

もしもあなたを失っても、私は自分自信を失うことはないの

 

When you say that you're obsessed with me, me too

あなたが私に夢中なら、私も同じなの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow