カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Party Anthem~ Sloppy Jane

 

 

 

Hanging upside down I am wringing out a washcloth waist

逆さまにぶら下がってる私は布巾を絞ってるの

 

Imprisoned in a wedding pigeon body with a tin can face

缶みたいな顔をした鳩みたいな身体に封じ込められてる

 

I cry into the pages of a playboy magazine

私はプレイボーイのページに涙を流して

 

When I went to the party, everybody looked so clean

いつか、パーティーに行ったらみんな清く見えるの

 

Over a dead sleeping policeman

寝てる訳じゃなくて、死んだ警察官のことで

 

I begged them to have mercy

私はみんなに情けをかけてと言ったの

 

Pulled his body off the bumper

私は警官の死体を車から下ろして

 

And got down on my knees

四つん這いになったの

 

I'm sorry I couldn't be, everything I needed to be, I am

私は周りから期待された通りに出来なくて、ごめんね

 

Sorry I couldn't be, everything I needed to be, I am

みんなの期待に応えられず、ごめんね

 

Sorry I couldn't be, everything I needed to be on time

時間も守れなくてごめんね

 

La la la la la la la

 

 

 

 

 

Were you better as a phantom?

あなたは幽霊のままでよかったの?

 

Symphony, or a party anthem?

シンフォニーかパーティーのアンセム

 

Far away, you were half pretend

私はあなたに届かなくて、半分空想の存在なの

 

It never happened, it never happened

それが起きなかったことにしよう

 

Were you better as a phantom?

あなたは幽霊のままでよかったの?

 

Symphony, or a party anthem?

シンフォニーかパーティーのアンセム

 

Far away, you were half pretend

私はあなたに届かなくて、半分空想の存在なの

 

It never happened, it never ends

それが起きなかったことにしよう、終わらなかったことに

 

 

 

La la la la la la la

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow