カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sober~ Demi Lovato

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I got no excuses

 

言い訳なんてないの

 

 

For all of these goodbyes

 

どんな「さよなら」にも

 

 

Call me when it's over

 

終わったら呼んで

 

 

'Cause I'm dying inside

 

だって、私の心は亡くなってるの

 

 

Wake me when the shakes are gone

 

震えが何処かへ行ったら、私を起こして欲しいの

 

 

And the cold sweats disappear

 

冷たい汗がなくなったら

 

 

Call me when it's over

 

私を呼んで欲しいの

 

 

And myself has reappeared

 

そうしたらもう一度現れるわ

 

 

 

 

 

 

 

I don't know, I don't know, I don't know, I don't know why

 

わからない、わからないの

 

 

I do it every, every, every time

 

いつも私がしてしまうわ

 

 

It's only when I'm lonely

 

孤独を感じる時にだけ

 

 

Sometimes I just wanna cave and I don't wanna fight

 

時々諦めたくなるの、戦いたくないから

 

 

I try and I try and I try and I try and I try

 

頑張って、挑戦して見たの

 

 

Just hold me, I'm lonely

 

ただ、私を抱きしめた欲しい、私は孤独だから

 

 

Momma, I'm so sorry I'm not sober anymore

 

ママ、ごめん、私はもうシラフじゃないのよ

 

 

And daddy, please forgive me for the drinks spilled on the floor

 

ねえダディ、ドリンクをフロアにこぼしちゃったわ

 

 

To the ones who never left me, we've been down this road before

 

私を見放さないで、ずっと一緒にこの道を来てくれた人へ

 

 

I'm so sorry, I'm not sober anymore

 

ごめんなさい、私はもうシラフじゃないから

 

 

 

 

 

I'm sorry to my future love

 

私の未来の愛へごめんなさい

 

 

For the man that left my bed

 

あの人は私のベッドを去ってしまったけど

 

 

For making love the way I saved for you inside my head

 

今も、あなたが愛してくれたことは頭の中にしまってあるわ

 

 

And I'm sorry for the fans I lost

 

私が失ったファンのみんなへ、ごめんなさい

 

 

Who watched me fall again

 

また私が落ちていくところを見せて

 

 

I wanna be a role model, but I'm only human

 

ロールモデルになりたかったけど、私はただの人間なのよ

 

 

 

 

 

 

 

I don't know, I don't know, I don't know, I don't know why

 

わからない、わからないの

 

 

I do it every, every, every time

 

いつも私がしてしまうわ

 

 

It's only when I'm lonely

 

孤独を感じる時にだけ

 

 

Sometimes I just wanna cave and I don't wanna fight

 

時々諦めたくなるの、戦いたくないから

 

 

I try and I try and I try and I try and I try

 

頑張って、挑戦して見たの

 

 

Just hold me, I'm lonely

 

ただ、私を抱きしめた欲しい、私は孤独だから

 

 

Momma, I'm so sorry I'm not sober anymore

 

ママ、ごめん、私はもうシラフじゃないのよ

 

 

And daddy, please forgive me for the drinks spilled on the floor

 

ねえダディ、ドリンクをフロアにこぼしちゃったわ

 

 

To the ones who never left me, we've been down this road before

 

私を見放さないで、ずっと一緒にこの道を来てくれた人へ

 

 

I'm so sorry, I'm not sober anymore

 

ごめんなさい、私はもうシラフじゃないから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm not sober anymore

 

ごめんなさい、私は正常じゃないのよ

 

 

I'm sorry that I'm here again

 

ここにまた来てしまったわ、ごめんね

 

 

I promise I'll get help

 

私は助けるって約束するわ

 

 

It wasn't my intention

 

自分の意図じゃなかったの

 

 

I'm sorry to myself

 

ごめんなさい、自分自身へ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow