カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Que Sera, Sera~ Doris Day

 

 

 

When I was just a little girl

小さな女の子だった頃

 

I asked my mother what will I be

私は将来どうなるのかな、綺麗になるのかな?

 

Will I be pretty, will I be rich

お金持ちになるかなってお母さんに聞いてみたの

 

Here's what she said to me

これがお母さんの答えよ

 

 

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

Whatever will be will be

なるようになるわ

 

The future's not ours to see

未来は私達にはわからない

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

What will be will be

なるようになるの

 

 

 

When I grew up and fell in love

大人になって恋に落ちた時

 

I asked my sweetheart what lies ahead

恋人にこの先には何があるのか聞いてみたの

 

Will be have rainbows day after day

毎日、虹が見えるのかな

 

Here's what my sweetheart said

これが恋人の答えよ

 

 

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

Whatever will be will be

なるようになるさ

 

The future's not ours to see

未来は僕達にはわからない

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

What will be will be

なるようになるさ

 

 

 

Now I have children of my own

もう私には自分の子供達がいて

 

They ask their mother what will I be

将来、どうなるのかってお母さんに聞いてみるわ

 

Will I be handsome will I be rich

ハンサムになるかな、お金持ちになるかな

 

I tell them tenderly

私は子供達に優しく教えてあげるの

 

 

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

Whatever will be will be

なるようになるわ

 

The future's not ours to see

未来は私達にはわからない

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

What will be will be

なるようになるの

 

Que Sera Sera

ケセラセラ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow