カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Spending My Time~ Roxette

 

 

 

 

What's the time? seems it's already morning

今何時?もう朝なのかな

 

I see the sky, it's so beautiful and blue

空を見上げると、とても青くて綺麗

 

The TV's on, but the only thing showing is a picture of you

テレビはついたままで、でも写ってるのはあなたの写真だけ

 

Oh, I get up and make myself some coffee

起き上がってコーヒーを作りましょう

 

I try to read a bit, but the story is too thin

読書しようとしたけど物語は浅くて

 

I thank the Lord above that you're not here to see me

神様に感謝するの、あなたがここで私を見てなくて

 

In this shape I'm in

こんな状態の私をね

 

 

 

Spending my time

時間を費やして

 

Watching the days go by

毎日をやり過ごすの

 

Feeling so small, I stare at the wall

ちっぽけな気持ちで壁を見つめて

 

Hoping that you think of me too

あなたも私のことを考えてくれてるのかな?

 

I'm spending my time

時間を潰して

 

 

 

I try to call but I don't know what to tell you

電話しようとしたけど何を話せばいいのかな

 

I leave a kiss on your answering machine

あなたの留守電にキスを残しておいたわ

 

Oh help me please, is there someone who can make me

お願いだから助けて、誰かいないの?

 

Wake up from this dream?

この夢から起こしてくれる人は?

 

 

 

Spending my time

時間を費やして

 

Watching the days go by

毎日をやり過ごすの

 

Feeling so small, I stare at the wall

ちっぽけな気持ちで壁を見つめて

 

Hoping that you think of me too

あなたも私のことを考えてくれてるのかな?

 

I'm spending my time

時間を潰して

 

 

 

Watching the sun go down

沈んでく太陽を見ながら

 

I fall asleep to the sound

眠りに落ちるの

 

Of "tears of a clown"

”ティアーズ・オブ・クラウン”を聴きながら

 

A prayer gone blind

願いは見えなくなって

 

I'm spending my time

私は時間を潰すの

 

My friends keep telling me, "hey, life will go on"

友達はずっとこう言うの「なあ、人生は長いんだから」って

 

Time will make sure I'll get over you

時間が経てばあなたを忘れられるだろう

 

This silly game of love you, play you win only to lose

恋のゲームは馬鹿馬鹿しい、勝っても失うだけだからね

 

 

 

I'm spending my time

時間を費やして

 

Watching the days go by

毎日をやり過ごすの

 

Feeling so small, I stare at the wall

ちっぽけな気持ちで壁を見つめて

 

Hoping that you think of me too

あなたも私のことを考えてくれてるのかな?

 

I'm spending my time

時間を潰して

 

Watching the sun go down

沈んでく太陽を見ながら

 

I fall asleep to the sound

眠りに落ちるの

 

Of "tears of a clown"

”ティアーズ・オブ・クラウン”を聴きながら

 

A prayer gone blind

願いは見えなくなって

 

I'm spending my time

私は時間を潰すの

 

 

 

I can't live without your love

あなたの愛なしでは生きられないの

 

Uh, I'm spending my time, my time, my time

私は時間を潰してる

 

Bed's too big without you honey, honey

あなたがいないベッドは広すぎるわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow