カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hate This Hometown~ Erin Kinsey

 

 

 

All the stereo, types, Friday night lights, I hate to say they're true

ステレオタイプスも、フライデー・ナイト・ライツも認めたくないけど全部ホント

 

All the football games and the drama queens with nothin' better to do

フットボールの試合もドラマ・クイーンも他にやることもなかったし

 

I swore I wouldn't miss that

恋しくなることなんてない

 

I said I'd never come back here

ここには戻らないって私は言ったの

 

Had the U Haul packed before I walked the stage at graduation

卒業の舞台を歩く時、Uホールのトラックを一杯にした

 

I was ready to fly over the red lights that kept me waitin'

私を待たせる赤信号を飛び越える準備をしてたの

 

From the second they turned green

でもそれが青になった瞬間

 

I got out and gone for there years

私は抜け出して3年間消えたの

 

It's amazing what a little time and space

少しの時間と空間が

 

Can do to a place

この場所への想いをこんなに変えてくれたなんて

 

 

 

When I drive down these roads, I see you and me at sixteen

私がこの道をドライブすると、16歳の私達が見えるの

 

When I never coulda known comin' back would be so sweet

ここに戻ってくることで、こんな素敵な気分になれるなんて

 

Every chance I get, I wanna go now

チャンスがある度、ここに来たいくらいよ

 

Every memory makes me wanna slow down

全ての思い出が私の歩みを緩める

 

You make it hard to hate this hometown

あなたのおかげで、この地元を嫌うことができないの

 

 

 

That nothin' goin' on corner store and that lakeview parkin' lot

特別変わりのない角の店、湖が見える駐車場

 

Your parents old red brick house, they moved out, but it's still got

あなたの両親が住んでた赤煉瓦の家、でももう引っ越したいけど

 

A whole lot of you and me

あなたと私の思い出が残ってる

 

And, baby, that's all I see now

ベイビー、私にはそれしか見えないの

 

It's amazin' what fallin' in love'll do

恋に落ちることで

 

To a place you thought you knew

この場所の印象がこんなに変わるなんて

 

 

 

When I drive down these roads, I see you and me at sixteen

私がこの道をドライブすると、16歳の私達が見えるの

 

When I never coulda known comin' back would be so sweet

ここに戻ってくることで、こんな素敵な気分になれるなんて

 

Every chance I get, I wanna go now

チャンスがある度、ここに来たいくらいよ

 

Every memory makes me wanna slow down

全ての思い出が私の歩みを緩める

 

You make it hard to hate this hometown

あなたのおかげで、この地元を嫌うことができないの

 

You make it hard to hate this hometown

あなたのおかげで、地元を嫌えないの

 

You make it hard to hate this hometown

あなたのおかげで、この地元を嫌うことができないの

 

 

 

When I drive down these roads, yeah, I almost wanna stay

私がこの道をドライブするとここにずっと居たくなるの

 

Oh, I never coulda known how my feelings could change

こんなに心が変わるなんて、思ってなかった

 

Every chance that I get, I wanna go now

チャンスがあるたび、ここに来たいくらいよ

 

Every memory makes me wanna slow down

全ての思い出が私の歩みを緩める

 

You make it hard to hate this hometown

あなたのおかげで、この地元を嫌うことができないの

 

You make it hard to hate this hometown

あなたのおかげで、この地元を嫌えないの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow