カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~When You Tell Me That Love Me~ Diana Ross

 

 



 

I wanna call the stars

 

星を呼びたいの

 

 

Down from the sky

 

空から降ってくる

 

 

I wanna live a day

 

毎日を生きたいの

 

 

That never dies

 

死ぬことなどないかのように

 

 

I wanna change the world 

 

世界を変えたいのよ

 

 

Only for you

 

あなたのために

 

 

All the impossible

 

全て不可能だけど

 

 

I wanna do

 

私がしたいこと

 

 

I wanna hold you close

 

あなたを抱きしめたいの

 

 

Under the rain

 

雨の中で

 

 

I wanna kiss your smile

 

あなたの笑顔にキスして

 

 

And feel the pain

 

痛みを感じたいの

 

 

I know what's beautiful 

 

何が美しいものなのかわかるわ

 

 

Looking at you

 

あなたを見てると

 

 

In a world of lies

 

嘘の世界で

 

 

You are the truth

 

あなたは真実なの

 

 

 

 

And baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

Everytime you touch me

 

あなたが私に触れるたびに

 

 

I become a hero

 

私はヒーローになるの

 

 

I'll make you safe

 

あなたを守るわ

 

 

No matter where you are

 

あなたがどこにいたって

 

 

And bring you

 

連れて行くの

 

 

Everything you ask for

 

あなたが求める全ては

 

 

Nothing is above me

 

私の上にはなくて

 

 

I'm shining like a candle in the dark

 

私は暗闇のキャンドルのように輝いてるわ

 

 

When you tell me that you love me

 

あなたが愛してると言ってくれたら

 

 

 

 

I wanna make you see

 

あなたに見てもらいたいの

 

 

Just what I was

 

ただ、私のことを

 

 

Show you the loneliness

 

寂しさを見せるわ

 

 

And what it does

 

それがなんなのかも

 

 

You walked into my life

 

あなたは私の人生に入ってきたの

 

 

To stop my tears

 

私の涙を止めるために

 

 

Everything's easy now

 

今は全て簡単なの

 

 

I have you here

 

あなたがここにいるから

 

 

 

 

And baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

Everytime you touch me

 

あなたが私に触れるたびに

 

 

I become a hero

 

私はヒーローになるの

 

 

I'll make you safe

 

あなたを守るわ

 

 

No matter where you are

 

あなたがどこにいたって

 

 

And bring you

 

連れて行くの

 

 

Everything you ask for

 

あなたが求める全ては

 

 

Nothing is above me

 

私の上にはなくて

 

 

I'm shining like a candle in the dark

 

私は暗闇のキャンドルのように輝いてるわ

 

 

When you tell me that you love me

 

あなたが愛してると言ってくれたら

 

 

 

 

 

 

In a world without you

 

あなたがいない世界では

 

 

I would always hunger

 

私は常に飢えてるのよ

 

 

All I need is your love to make me stronger

 

私を強くするために必要なのはあなたの愛だけで

 

 

 

 

And baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

Everytime you touch me

 

あなたが私に触れるたびに

 

 

I become a hero

 

私はヒーローになるの

 

 

I'll make you safe

 

あなたを守るわ

 

 

And baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

Everytime you touch me

 

あなたが私に触れるたびに

 

 

I become a hero

 

私はヒーローになるの

 

 

I'll make you safe

 

あなたを守るわ

 

 

No matter where you are

 

あなたがどこにいたって

 

 

And bring you

 

連れて行くの

 

 

Everything you ask for

 

あなたが求める全ては

 

 

Nothing is above me

 

私の上にはなくて

 

 

I'm shining like a candle in the dark

 

私は暗闇のキャンドルのように輝いてるわ

 

 

When you tell me that you love me

 

あなたが愛してると言ってくれたら

 

 

You love me

 

あなたは愛してくれる?

 

 

When you tell me that you love me

 

あなたが愛してくれるって言ってくれたら

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow