カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Still Love You~ BANKS

 

 

 

Sure I know I haven't been around

しばらく、そばにいなかったね

 

I've been away way too long

長過ぎるくらい、私は近づかなかった

 

I don't know your bruises or where you've been lately

あなたの傷も最近どこにいるのかも知らない

 

But I know I still love you

でも、まだ私はあなたを愛してるの

 

I don't know where you go on 

金曜の夜に、あなたが向かう

 

Friday nights

場所も知らないの

 

I don't know your current favorite song

あなたが今、好きな曲も知らないの

 

But I know that how I drive it drives you crazy

私の行動があなたを狂わせるんだって思う

 

And I know I still love you

でもまだ、私はあなたを愛してるわ

 

I still love you, I still want you

まだあなたを愛してるの、求めてるの

 

Get to know me once more, baby

もう一度、私のことを知ってほしい

 

With all your issues, I still miss you

あなたが問題を抱えてても、あなたが恋しいの

 

Haven't met one like you, baby

あなたみたいな人は他にいないから

 

 

 

I don't know where you see yourself in twenty tears

これから二十年、どんな自分を思い描く?

 

I don't know if you still smoke weed, you probably do

まだ薬はやめてないのかな、多分そうよね

 

But I know that all my cussing drives you crazy

でも私の悪態が、あなたを狂わせるんだって思う

 

And I know I still love you

でもまだ、私はあなたを愛してる

 

I still love you, I still want you

愛してるの、あなたを求めてる

 

Get to know me once more, baby

もう一度私のことを知ってほしいの

 

With all your issues, I still miss you

あなたが問題を抱えてても、あなたが恋しいわ

 

Haven't met one like you, baby

あなたみたいな人は他にいないから

 

I still love you, I still want you

私はまだ、愛してる求めてるの

 

Get to know me once more, baby

もう一度、私のことを知ってほしいの

 

With all your issues, I still miss you

あなたが問題を抱えてても、あなたが恋しい

 

Haven't met one like you, baby

あなたみたいな人は他にはいないわ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow