カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lifetime~ Three Days Grace

 



 

Called, to say hello

電話したのは声を聞くためで

 

Your voice always takes the pain away

キミの声でいつも痛みは消えるから

 

The thought is unimaginable

想像がつかないよ

 

That I saw you for the last time and didn't know

最後にキミに会った時は分からなかったんだ

 

 

 

You were the one that I wasn't supposed to lose

僕が失いたくない人はキミだったんだよ

 

I thought I'd have you for my lifetime

永遠にキミがそばにいるものだって思ってたんだ

 

Have you for a lifetime

一生、ずっと

 

 

 

Now, I'm walking around in a haze

僕は今、モヤの中を彷徨う

 

There's no color, only darker shades of gray

色もなくグレーが濃くなってくだけ

 

You showed me the way when I was lost and alone

僕が迷った時、キミがいつも導いてくれたんだ

 

But you never really showed me how to let you go

でも、キミを手放す方法は教えてくれなかったね

 

 

 

You were the one that I wasn't supposed to lose

僕が失いたくない人はキミだったんだよ

 

I thought I'd have you for my lifetime

永遠にキミがそばにいるものだって思ってたんだ

 

Have you for a lifetime

一生、ずっと

 

 

 

Who do I talk to when I want to talk to you

キミと話したい時、誰と話せばいいの?

 

I thought I'd have you for a lifetime

永遠にキミがそばにいるものだって思ってたんだ

 

Have you for a lifetime

一生、ずっとね

 

Never again

もう2度と

 

Never again, will I look into the only eyes that knew me

2度と、僕を知るその瞳を見つめることはできないんだ

 

Feels like a bullet running through me

弾丸が僕に駆け抜けてる気がするんだ

 

Never again

もう2度と

 

Never again, will I look into the only eyes that knew me

2度と、僕を知るその瞳を見つめることはできないんだ

 

 

 

You were the one that I wasn't supposed to lose

僕が失いたくない人はキミだったんだよ

 

I thought I'd have you for my lifetime

永遠にキミがそばにいるものだって思ってたんだ

 

Have you for a lifetime

一生、ずっと

 

You were the one that I wasn't supposed to lose

僕が失いたくない人はキミだったんだよ

 

I thought I'd have you for my lifetime

永遠にキミがそばにいるものだって思ってたんだ

 

Have you for a lifetime

一生、ずっと

 

I thought I'd have you for my lifetime

永遠にキミがそばにいるものだって思ってたんだ

 

Have you for a lifetime

一生、ずっと

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow