カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Last Time~ The Script

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

Why's it so hard to look me in the eye?

 

なんで僕の目を見ることは難しいの?

 

 

Playing with that cross that's on your chain

 

鎖に巻き付けられた十字架に弄ばれてる気分さ

 

 

I know you only ever bite your lip

 

キミが辛い思いを堪えているのは知ってる

 

 

When it's something you're afraid to say

 

口にするのが怖い思いを抱えているときは

 

 

Is this the last time that I lay my eyes upon you?

 

キミを目にするのはこれが最後かな?

 

 

Is this the last time that I ever watch you leave?

 

キミが去るのを見るのはこれが最後なのかな?

 

 

This is the last thing I would ever have done to you

 

これがキミにする最後のことで

 

 

This is the last thing that I thought you'd do to me

 

そしてこれは、キミが僕にする最後のことなんだ

 

 

 

 

 

 

 

We said that it would last, but how come 

 

僕達は永遠だって言い合ったのに

 

 

It's the last time?

 

どうして最後が来てしまったのかな?

 

 

I'm tryna hold your hand but feeling like my hand's tied

 

キミの手を握ろうとしても、手が縛られてるような気分で

 

 

You said we'd be forever, now you never ever be mine (oh-oh-oh)

 

キミは僕達が永遠だって言ったけど、キミは僕のものじゃないんだ

 

 

You said that it would last, but how come it's the last time?

 

キミは永遠だって言ったのに、なんで最後がやってきたのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You practiced this many times before

 

前に何度も同じことを繰り返してきた

 

 

But I guess you get it right today

 

でも、今日こそちゃんと決着をつけたいんだ

 

 

Leaving that ring I gave you in the drawer

 

僕があげた指輪は引き出しに入ったまま

 

 

But you taking every single part of me

 

でもキミは、僕の一部を持っていったんだ

 

 

Is this the last time that I lay my eyes upon you?

 

キミを目にするのはこれが最後かな?

 

 

Is this the last time that I ever watch you leave?

 

キミが去るのを見るのはこれが最後なのかな?

 

 

This is the last thing I would ever have done to you

 

これがキミにする最後のことで

 

 

This is the last thing that I thought you'd do to me

 

そしてこれは、キミが僕にする最後のことなんだ

 

 

 

 

 

 

 

We said that it would last, but how come 

 

僕達は永遠だって言い合ったのに

 

 

It's the last time? (oh-oh-oh)

 

どうして最後が来てしまったのかな?

 

 

I'm tryna hold your hand but feeling like my hand's tied (oh-oh-oh)

 

キミの手を握ろうとしても、手が縛られてるような気分で

 

 

You said we'd be forever, now you never ever be mine (oh-oh-oh)

 

キミは僕達が永遠だって言ったけど、キミは僕のものじゃないんだ

 

 

You said that it would last, but how come it's the last time? oh

 

キミは永遠だって言ったのに、なんで最後がやってきたのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I think of the first kiss

 

初めてのキスを覚えてるよ

 

 

That lead to the first night 

 

それが最初の夜になって

 

 

Whoa, whoa

 

 

 

 

I think of the first tiff

 

初めてした口論のことを思い出してる

 

 

That lead to the first fight

 

それが僕達の最初の喧嘩だったんだ

 

 

Whoa, whoa ooh

 

 

 

 

 

 

 

You said that it would last, but how come it's the last time?

 

キミは永遠だって言ったのに、なんで最後がやってきたのかな?

 

 

I'm tryna hold your hand but feeling like my hand's tied, mmm

 

キミの手を握ろうとしても、手が縛られてるような気分で

 

 

We always said we'd be forever, now you never be mine, ooh (oh-oh-oh)

 

僕達は永遠だって言ったけど、キミは僕のものじゃなくて

 

 

We said that it would last, but how come it's that last time? oh, ooh

 

永遠だって言い合ったのに、どうして最後が来たのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I think of the first kiss

 

初めてのキスを覚えてるよ

 

 

That lead to the first night 

 

それが最初の夜になって

 

 

Whoa (first night) whoa (whoa)

 

 

 

 

I think of the first tiff

 

初めてした口論のことを思い出してる

 

 

That lead to the first fight

 

それが僕達の最初の喧嘩だったんだ

 

 

Whoa, whoa, oh

 

 

 

 

You said that it would last, but how come it's the last time?

 

キミは永遠だって言ったのに、なんで最後がやってきたのかな?

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow