カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wild~ Dixie

 

 

 

I've been stuck in my ways for while

自分の考えをずっと変えられないの

 

Going through this phase for while

こんなフェーズがしばらく続いて

 

Want no one to know me, so aware that

私のことを誰にも知ってほしくないの

 

Open up it will show me I can't bare that

心を開けば耐えられないことがバレるから

 

But I wanna be rebellious, I wanna care less

でも反抗したいの、あんまり気にしたくないわ

 

Don't wanna wake up wishin' I was scared less

怖がらないように目を覚ましたくないの

 

Wanna be fearless, I wanna let somebody in

恐怖を感じたくないの、誰かを入れたい

 

You can't be the one that lets me down

あなたは私をガッカリさせないで

 

If I'm the only one that lets me down

私をガッカリさせるのは、私だけでいいわ

 

 

 

Wild tonight, we're wild tonight, yeah

今夜、私達はワイルドになるの

 

I wanna lose my mind just a little

少しの間、我を失いたい

 

Don't wanna live my life in the middle

中途半端な人生を過ごしたくないから

 

Wild tonight, we're wild tonight, yeah

今夜、私達はワイルドになるの

 

I wanna lose my mind just a little

少しの間、我を失いたい

 

Don't wanna live my life in the middle

中途半端な人生を過ごしたくないから

 

 

 

I grew up in a place that don't feel like home

私が育った場所は家じゃないみたいだったの

 

I'm surrounded by faces I still don't know

まだ私の知らない顔に囲まれてる

 

Got some trust issues that I'm fightin'

人を信用できないの、その問題とずっと戦ってる

 

I'm still workin' through, yeah, I'm tryin'

まだ、乗り越えようとしてるんだけど

 

I don't wanna judge me, I just wanna love me

自分を判断するんじゃなくて、自分を愛したいわ

 

I don't wake up feelin' like I'm lucky

目を覚ましても自分はラッキーだって思えない

 

I wanna feel somethin' and let somebody in

何かを感じたいの、誰かを受け入れたいの

 

 

 

Wild tonight, we're wild tonight, yeah

今夜、私達はワイルドになるの

 

I wanna lose my mind just a little

少しの間、我を失いたい

 

Don't wanna live my life in the middle

中途半端な人生を過ごしたくないから

 

Wild tonight, we're wild tonight, yeah

今夜、私達はワイルドになるの

 

I wanna lose my mind just a little

少しの間、我を失いたい

 

Don't wanna live my life in the middle

中途半端な人生を過ごしたくないから

 

 

 

We're wild, wild, wild

私達はワイルド

 

Lose my mind just a little

少しの間、我を失いたいの

 

We're wild, wild, wild

ワイルドなの

 

Lose my mind just a little

少しの間、我を失いたいの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow