カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Heaven In Hiding~ Imminence

 

 


 

I see the wolf beneath the skin

肌の下にオオカミが見えるんだ

 

Darkness rising from within

僕の内側から暗闇は現れて

 

A secret heave in hiding

秘密の天国は隠れてる

 

Can't find the silver lining

何もかもが明るく捉えられないから

 

Counting hours, counting days

時間を教えて、日々を教えて

 

I have nothing left to say

もう、僕から言うことはないよ

 

These bleeding scars won't congregate

血だらけの傷、言えることはないんだ

 

Is this the price I have to pay?

これは僕が払わないといけない代償なのかな?

 

 

 

What do you want from me?

僕から何が欲しいの?

 

I've paid the piper, so set me free 

報いを受けたんだ、だから自由にしてよ

 

How do I hold my heart on my sleeve

どうすれば思いを打ち明けられるのかな?

 

When I can't stop myself to bleed?

どうすれば血を止めれるの?

 

I see the wolf beneath the skin

肌の下に、オオカミが見えるよ

 

Darkness rising from within

僕の内側から暗闇は現れて

 

A secret heaven in hiding

秘密の天国はきっと隠れてる

 

Can't find the silver lining

何もかも明るく捉えられないから

 

 

 

Another day, the pain remains

日が明けても痛みは残る

 

Won't someone reconstruct my brain

誰か僕の脳を作り替えてよ

 

And draw the poison from my veins?

僕の血管から毒を取り除いてよ

 

Do I have myself to blame?

全て僕のせいなの?

 

 

 

What do you want from me?

僕から何が欲しいの?

 

I've paid the piper, so set me free 

報いを受けたんだ、だから自由にしてよ

 

How do I hold my heart on my sleeve

どうすれば思いを打ち明けられるのかな?

 

When I can't stop myself to bleed?

どうすれば血を止めれるの?

 

I see the wolf beneath the skin

肌の下に、オオカミが見えるよ

 

Darkness rising from within

僕の内側から暗闇は現れて

 

A secret heaven in hiding

秘密の天国はきっと隠れてる

 

Can't find the silver lining

何もかも明るく捉えられないから

 

Heaven in hiding

天国は隠れてるんだ

 

I see the wolf beneath the skin

肌の下に、オオカミが見えるよ

 

Darkness rising from within

僕の内側から暗闇は現れて

 

A secret heaven in hiding

秘密の天国はきっと隠れてる

 

Can't find the silver lining

何もかも明るく捉えられないから

 

Heaven in hiding

天国は隠れてるんだ

 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
See You Tomorrow