カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cross The Sea~ Alex G

 

 


 

(Fall on my knees crawl on my knees

「跪く、這いつくばるんだ」

 

 

 

I cross the sea, yeah yeah yeah

僕は海を渡るから

 

You can leave it to me, oh yeah

全て、僕に任せて

 

I cross the field for my baby

僕は彼女のために草原を渡るんだ

 

You can believe in me, yeah

僕を信じて

 

 

 

In me, yeah

僕を

 

(You take care of me)

「キミは僕の面倒を見て」

 

You see how I make you smile, yeah

僕はキミをこんなに笑顔にできるから

 

You put your foot down and I run wild, yeah

キミは地に足がついてるけど、僕は気ままに駆け回る

 

So wild, yeah

気ままに

 

You see now that nothing is final, no

何事にも終わりなんてないから

 

I cut myself into vinyl

僕はレコードになるよ

 

 

 

I cross the sea, yeah yeah yeah

僕は海を渡るから

 

You can leave it to me, oh yeah

全て、僕に任せて

 

I cross the field for my baby

僕は彼女のために草原を渡るんだ

 

You can believe in me, yeah

僕を信じて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow