カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Falling~ Duran Duran

 

 

 

 

On a white beach under the sun

白い砂浜、太陽の下

 

On a wide bed what will become?

広いベッドの上でどうなるの?

 

Half awake & half in a dream

半分覚醒、半分夢中

 

About falling into something

何かに落ちてく夢

 

Oh is this how it all begins?

ねえ、こんな風に始まるのものなの?

 

With a quite explosion within

静かに爆発を内に秘めて

 

Like a raindrop falling on skin

肌に落ちる雨粒みたいに

 

Am I falling into feeling

私は感情へと落ちていく

 

 

 

Falling to my senses you fill up the heart of me

感覚へ落ちていく、あなたは私の核心を満たす

 

If you know the answer show me who I wanna be

もしもあなたが答えを知ってるなら、私はどうなりたいのか教えて欲しい

 

I can't say that is love enough to dedicate

それが捧げるに足る愛だって言えないけど

 

 

 

Spent a lifetime waiting for this

これを持ち込んで一生を過ごした

 

On a beeline to a first kiss

初めてのキス絵と真っ直ぐに

 

For a taste of your honey dew bliss

あなたのミツの至福の味を求めて

 

I'll be falling into feeling

私は感情へと落ちていくだろう

 

Summer perfume that you wear

あなたがつける夏の香水

 

You're so in bloom you're filling the air

咲き乱れて

 

With a whisper that I wanna share

分かち合いたいその囁きで空気を満たす

 

Coz I'm falling into something

だって、落ちていくから

 

 

 

Falling to my senses you fill up the heart of me

感覚へ落ちていく、あなたは私の核心を満たす

 

If you know the answer show me who I wanna be

もしもあなたが答えを知ってるなら、私はどうなりたいのか教えて欲しい

 

I can't say that is love enough to dedicate

それが捧げるに足る愛だって言えないけど

 

Falling to my senses you fill up the heart of me

感覚へ落ちていく、あなたは私の核心を満たす

 

If you know the answer show me who I wanna be

もしもあなたが答えを知ってるなら、私はどうなりたいのか教えて欲しい

 

I can't say that is love enough to dedicate

それが捧げるに足る愛だって言えないけど

 

Can I say that is love enough to dedicate

これは捧げるに足る愛だって言えるのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow