カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Versace On The Floor~ Bruno Mars

 

 

 

 

 

本教材は音声プログラム『瞬間スピーキング』を新開発。聞くだけの学習で
瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します。

 

 

 

 

 

 

 

 

Let's take out time tonight, girl

 

今夜は2人の時間を過ごそう

 

 

 

 

Above us all the stars are watchin'

 

僕達の上にある星がみんな見てる

 

 

 

 

There's no place I'd rather be in this world

 

世界中でここ以外に居たい場所はないんだ

 

 

 

 

Your eyes are where I'm lost in

 

キミのその目に僕は夢中になってる

 

 

 

 

Underneath the chandelier

 

シャンデリアの下で

 

 

 

 

We're dancin' all alone

 

僕達は2人っきりで踊ってる

 

 

 

 

There's no reason to hide

 

お互いが感じてることを

 

 

 

 

What we're feelin' inside

 

隠す理由なんてどこにもないんだ

 

 

 

 

Right now

 

 

 

 

 

So baby let's just turn down the lights

 

だから電気を消そう

 

 

 

 

And close the door

 

そしてドアを閉めよう

 

 

 

 

Oooh I love that dress

 

その、ドレスすごく似合ってるよ

 

 

 

 

But you won't need it anymore

 

でも、もういらないかな

 

 

 

 

No you won't need it no more

 

もういらないんだ

 

 

 

 

Let's just kiss 'til we're naked, baby

 

裸になるまでキスしようよ

 

 

 

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, girl

 

今すぐ脱いでよ、僕のために、僕のために

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, girl

 

今すぐ脱いでよ、僕のために、僕のために

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I unzip the back to watch it fall

 

キミの背中のファスナーを下す

 

 

 

 

While I kiss your neck and shoulders

 

キミの首と肩にキスをしてる間に

 

 

 

 

No don't be afraid to show it off

 

見せるのを恐れないで

 

 

 

 

I'll be right here ready to hold you

 

それを受け止める為に僕はここにいるんだから

 

 

 

 

Girl you know you're perfect from

 

キミは知ってるだろ?

 

 

 

 

Your head down to your heels

 

頭からつま先まで完璧だってね

 

 

 

 

Don't be confused by my smile

 

僕の笑顔で混乱しないで

 

 

 

 

'Cause I ain't ever been more for real, for real

 

だって、僕はこんなに本気になったことはないんだから

 

 

 

 

So baby let's just turn down the lights

 

だから電気を消そう

 

 

 

 

And close the door

 

そしてドアを閉めよう

 

 

 

 

Oooh I love that dress

 

その、ドレスすごく似合ってるよ

 

 

 

 

But you won't need it anymore

 

でも、もういらないかな

 

 

 

 

No you won't need it no more

 

もういらないんだ

 

 

 

 

Let's just kiss 'til we're naked, baby

 

裸になるまでキスしようよ

 

 

 

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, girl

 

今すぐ脱いでよ、僕のために、僕のために

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, girl

 

今すぐ脱いでよ、僕のために、僕のために

 

 

 

 

Dance

 

踊ろう

 

 

 

 

It's warmin' up

 

興奮するんだ

 

 

 

 

Can you feel it?

 

キミもわかる?

 

 

 

 

It's warmin' up

 

興奮するんだ

 

 

 

 

Can you feel it?

 

キミも一緒かい?

 

 

 

 

It's warmin' up

 

興奮してきたんだ

 

 

 

 

Can you feel, it baby?

 

キミも一緒だろ?

 

 

 

 

It's warmin up

 

興奮するんだよ

 

 

 

 

Oh, seems like you're ready for more, more, more

 

もっと深い関係になる準備が出来たみたいだね

 

 

 

 

Let's just kiss 'til we're naked

 

裸になるまでキスしようよ

 

 

 

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Hey baby

 

なぁ、ベイビー

 

 

 

 

Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, girl

 

今すぐ脱いでよ、僕のために、僕のために

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, girl

 

今すぐ脱いでよ、僕のために、僕のために

 

 

 

 

Versace on the floor

 

ヴェルサーチの床の上で

 

 

 

 

Floor

 

床で

 

 

 

 

Floor

 

床で

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow