カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Kind Of Love We Make~ Luke Combs

 

 

 

 

We've been burnin' noth ends

僕達は両橋から燃え上がるんだ

 

Keepin' the lights on

この炎をそのままにしておこう

 

So I've been thinkin' we need

そう、最近考えてるんだ

 

A little time alone

2人っきりになる時間が必要じゃないかってね

 

So what you say we cancel our plans?

だから、2人の予定をキャンセルするのはどうかな?

 

Tonight I'm only gonna be your man

今夜はキミだけの男になるから

 

 

 

Let's get some candles burning

キャンドルに火を灯そう

 

And some records turning

レコードを回して

 

All the lights down low

全ての明かりを暗くして

 

Take it nice and slow

ゆっくりと楽しもう

 

The way your body's moving

キミがそうやって体を動かすように

 

Keep doing what you're doing to me all night long

夜通しそれを僕にし続けて欲しいんだ

 

Writin' our love song

僕達のラブソングを書きながら

 

Girl, I want it, gotta have it

ねえ、僕は絶対にそれが欲しいんだ

 

Let the passion take us to a higher place

この情熱は僕達をもっと高い場所に連れて行ってくれる

 

Makin' the kind of love we make

それは僕達が作るような愛になるんだ

 

 

 

There ain't no way, baby

ありえない

 

To get me out this house

この家から僕を追い出そうなんて

 

When you look this good

こんなに素敵なキミを目の前にして

 

What could I even think about?

他に考えることなんてある?

 

Beside turn around and lockin' the door

後ろを向いてドアを閉めて

 

Watching your red dress fall to the floor

キミの赤いドレスが床に落ちるとこを見つめて

 

 

 

Let's get some candles burning

キャンドルに火を灯そう

 

And some records turning

レコードを回して

 

All the lights down low

全ての明かりを暗くして

 

Take it nice and slow

ゆっくりと楽しもう

 

The way your body's moving

キミがそうやって体を動かすように

 

Keep doing what you're doing to me all night long

夜通しそれを僕にし続けて欲しいんだ

 

Writin' our love song

僕達のラブソングを書きながら

 

Girl, I want it, gotta have it

ねえ、僕は絶対にそれが欲しいんだ

 

Let the passion take us to a higher place

この情熱は僕達をもっと高い場所に連れて行ってくれる

 

Makin' the kind of love we make

それは僕達が作るような愛になるんだ

 

 

 

Kind of love we make

僕達が作るような愛に

 

So what you say we cancel our plans?

だから、2人の予定をキャンセルするのはどうかな?

 

Tonight I'm only gonna be your man

今夜はキミだけの男になるから

 

 

 

Let's get some candles burning

キャンドルに火を灯そう

 

And some records turning

レコードを回して

 

All the lights down low

全ての明かりを暗くして

 

Take it nice and slow

ゆっくりと楽しもう

 

The way your body's moving

キミがそうやって体を動かすように

 

Keep doing what you're doing to me all night long

夜通しそれを僕にし続けて欲しいんだ

 

Writin' our love song

僕達のラブソングを書きながら

 

Girl, I want it, gotta have it

ねえ、僕は絶対にそれが欲しいんだ

 

Let the passion take us to a higher place

この情熱は僕達をもっと高い場所に連れて行ってくれる

 

 

 

Girl, I want it, gotta have it

ねえ、僕は絶対にそれが欲しいんだ

 

Let the passion take us to a higher place

この情熱は僕達をもっと高い場所に連れて行ってくれる

 

Makin' the kind of love we make

それは僕達が作るような愛になるんだ

 

Kind of love we make

僕達が作るような愛に

 
Makin' the kind of love we make
 
僕達が作るような愛になるんだ
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
See You Tomorrow