カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bad For You~ Party Pupils from Midnight Kids

 

 


 

Now the sun is setting fast, we're wasting light

太陽はあっという間に沈んで、また1日が終わるんだ

 

Just a boy falling for a girl with no name

ただの男が名も無いキミに恋をした物語

 

Try to hide it, but you stole me with your eyes

全てを見透かすキミの瞳に見つめられて

 

'Cause you know I want this

キミには分かってただろう、僕は欲しいんだよ

 

And I'm making it obvious, yeah

もう何も隠せない

 

And there must be something 'bout the way the words fall off your cherry lips

キミのチェリー色の唇から溢れる言葉には、特別な何かがあるんだ

 

Put your body where my body is

僕に身体を重ねて

 

Put your body where my body is

身体を重ねて

 

It's something 'bout the way I know you know that no one else can know but us

僕達にしかわからないことがあるんだって、キミも分かってるよね

 

And I kinda like that rush

この勢いで進もう

 

And I kinda like that

このままの勢いで

 

 

 

We can make our own damn rules, yeah

僕達だけのルールを作ろう

 

And baby we can break 'em too, yeah

僕達で乗り越えて行こう

 

I'm living for your every move, every move

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

Girl, I got it bad for you, bad for you

ねえ、キミのためなら何でもするさ

 

We can make our own damn rules, yeah

僕達だけのルールを作ろう

 

And baby we can break 'em too, yeah

僕達で乗り越えて行こう

 

I'm living for your every move, every move

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

Girl, I got it bad for you, bad for you

ねえ、キミのためなら何でもするよ

 

 

 

Sharing secrets over cigarettes and hazy skies 

タバコとかすむ空の下で秘密を交わして

 

You said "Boy, if you want me then I swear you got me"

キミは言うんだ「私が欲しいのならその気にさせて」って

 

I said "I think I'd waste it all to waste some time here by your side"

僕は言ったよ「キミの側にいられるのなら全てを捨てても構わない」ってね

 

I know it's crazy, but you drive me crazy, yeah

おかしいって自分でも分かってるけど、キミがそうさせるんだ

 

And there must be something 'bout the way the words fall off your cherry lips

キミのチェリー色の唇から溢れる言葉には、特別な何かがあるんだ

 

Put your body where my body is

僕に身体を重ねて

 

Put your body where my body is

身体を重ねて

 

It's something 'bout the way I know you know that no one else can know but us

僕達にしかわからないことがあるんだって、キミも知ってる

 

And I kinda like that rush

この勢いで進もう

 

And I kinda like that

このままの勢いで

 

 

 

We can make our own damn rules, yeah

僕達だけのルールを作ろう

 

And baby we can break 'em too, yeah

僕達で乗り越えて行こう

 

I'm living for your every move, every move

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

Girl, I got it bad for you, bad for you

ねえ、キミのためなら何でもするさ

 

 

 

I'm living for your every move, girl

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

I think I got it bad for you, girl

キミのためなら何でもするよ

 

I'm living for your every move, girl

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

I think, I think we can make our own damn rules

僕は思うんだ、僕達だけのルールを作ろう

 

I'm living for your every move, girl

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

I think I got it bad for you, girl

キミのためなら何でもするよ

 

I'm living for your every move, girl

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

I think, I think we can make our own damn rules, yeah

僕は思うんだ、僕達だけのルールを作ろう

 

 

 

And baby we can break 'em too, yeah

僕達で乗り越えて行こう

 

I'm living for your every move, every move

キミの一瞬、一瞬のために生きてるんだ

 

Girl, I got it bad for you, bad for you

ねえ、キミのためなら何でもするさ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow