カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wild Things~ Alessia Cara

 

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。
「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

To me where the wild things are is a place that exists is our minds

 

私にとって、ワイルドなのは心の中なの

 

 

 

 

It's a place of liberty and shamelessness

 

そこは自由で、大胆なの

 

 

 

 

It can take a split second or a lifetime to find it

 

見つけるのはほんの一瞬か、それとも一生かかってしまうかもね

 

 

 

 

But once you do, you'll be free

 

でも、見つけられたらあなたは自由になれるの

 

 

 

 

Find table spaces

 

テーブルの開いてる所で

 

 

 

 

Say your social graces

 

社会的なマナーを見せて

 

 

 

 

Bow your head, they're pious here

 

お辞儀するの、彼らはここでは立派な人達だから

 

 

 

 

But you and I, we're pioneers

 

でも、あなたと私は開拓者

 

 

 

 

We make our own rules

 

ルールなんかは自分で作るの

 

 

 

 

Our own room, no bias here

 

私達の部屋には偏見なんてないの

 

 

 

 

Let'em sell what they are sellin'

 

勝手に売ってもらって

 

 

 

 

There are no buyers here

 

ここにはバイヤーなんていないから

 

 

 

 

So gather all the rebels now

 

すべての反逆者たちを集めて

 

 

 

 

We'll rabble-house and sing aloud

 

煽って、声高く歌おう

 

 

 

 

We don't care what they say, no way, no way

 

誰がなんて言おうと気にしないの、絶対に

 

 

 

 

And we will leave the empty

 

そして、空のイスは

 

 

 

 

Chairs to those who say we can't sit there

 

そこじゃ座れないって人たちに譲ってあげるの

 

 

 

 

We're fine all by ourselves

 

私達は大丈夫だから

 

 

 

 

 

 

 

So aye, we brought our drum and this is how we dance

 

ドラムを持ち込んで、私達こんな風に踊るの

 

 

 

 

No mistakin', we make our breaks

 

間違いなんかなくて、ブレイクは自分たちで作るの

 

 

 

 

If you don't like our 808s

 

私達のリズムが気に入らなくても

 

 

 

 

Then leave us alone, 'cause we don't need your policies

 

放っておいて、あなたのポリシーなんてどうでもいいから

 

 

 

 

We have no apologies for being...

 

何も譲らないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

Oh, my, we'll be alright, don't mind us,yeah

 

私達は大丈夫だから、気にすることはないわ

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

We'll be just fine, don't mind us, yeah

 

私達平気だから、気にしないで

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

I lose my balance on these eggshells

 

卵の殻の上だと、バランスが崩れてしまう

 

 

 

 

You tell me to tread

 

あなたは私に歩けって言うけど

 

 

 

 

I'd rather be a wild one instead

 

私はワイルドでいたいの

 

 

 

 

Don't wanna hang around the in crowd

 

みんなと群がっていたくないの

 

 

 

 

The cool kids aren't cool to me

 

クールな子たちは、私にはそう見えないの

 

 

 

 

They're not cooler than we are

 

私達の方がクールだから

 

 

 

 

 

 

 

So aye, we brought our drum and this is how we dance

 

ドラムを持ち込んで、私達こんな風に踊るの

 

 

 

 

No mistakin', we make our breaks

 

間違いなんかなくて、ブレイクは自分たちで作るの

 

 

 

 

If you don't like our 808s

 

私達のリズムが気に入らなくても

 

 

 

 

Then leave us alone, 'cause we don't need your policies

 

放っておいて、あなたのポリシーなんてどうでもいいから

 

 

 

 

We have no apologies for being...

 

何も譲らないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

Oh, my, we'll be alright, don't mind us,yeah

 

私達は大丈夫だから、気にすることはないわ

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

We'll be just fine, don't mind us, yeah

 

私達平気だから、気にしないで

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We will carve our place into time and space

 

私達は時間と場所を掘り起こすの

 

 

 

 

We will find our way, or we'll make a way, say hey, hey, hey

 

自分たちの道を見つけるか、作るわ

 

 

 

 

Find your grace, don't you hide your face

 

あなたの価値を見つけて、顔を隠さないで

 

 

 

 

And let it shine, shine, shine, shine, shine, shine

 

そして、輝かせて

 

 

 

 

 

 

 

So aye, we brought our drum and this is how we dance

 

ドラムを持ち込んで、私達こんな風に踊るの

 

 

 

 

No mistakin', we make our breaks

 

間違いなんかなくて、ブレイクは自分たちで作るの

 

 

 

 

If you don't like our 808s

 

私達のリズムが気に入らなくても

 

 

 

 

Then leave us alone, 'cause we don't need your policies

 

放っておいて、あなたのポリシーなんてどうでもいいから

 

 

 

 

We have no apologies for being...

 

何も譲らないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

Oh, my, we'll be alright, don't mind us,yeah

 

私達は大丈夫だから、気にすることはないわ

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

We'll be just fine, don't mind us, yeah

 

私達平気だから、気にしないで

 

 

 

 

Find me where the wild things are

 

ワイルドな本当の私を見つけて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow