カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fly Away From Here~ Aerosmith

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Gotta find a way yeah

 

進むべき道を見つけるんだ

 

 

I can't wait another day

 

俺は1日だって待てない

 

 

Ain't nothing gotta change

 

だって、何も変わらないからな

 

 

If we stay around here

 

もしも俺達がこのままここに留まってても

 

 

Gotta do what it takes

 

必要なことをするだけなんだ

 

 

Cause it's all in our hands

 

だって、すべて俺達の責任なんだから

 

 

We all make mistakes

 

誰だって間違いを犯す

 

 

But it's never do too late to start again

 

でも、もう一度始めたって遅すぎることはないんだよ

 

 

Take another breath

 

また大きく息をして

 

 

And say another prayer

 

新たな祈りを捧げようぜ

 

 

 

 

 

 

 

And fly away from here

 

ここから飛び立つんだ

 

 

Anywhere, I don't care

 

どこに行ったって、俺は気にしない

 

 

We'll just fly away from here

 

俺達はここからただ飛んで行くんだ

 

 

Our hopes and dreams

 

俺達の希望と夢が

 

 

Are out there somewhere

 

何処かにきっとあるはずだから

 

 

 

We won't let them pass us by

 

時間を無駄にするんじゃない

 

 

We'll just fly

 

俺達はただ、飛んで行くんだ

 

 

If this life

 

もしも、この人生が

 

 

Get's any harder now

 

どんなに辛くたって

 

 

It ain't no never mind

 

気にしなくていいんだ

 

 

You got me by your side

 

俺がキミのそばに居るから

 

 

And any time you want

 

そして、キミが望めばいつだって

 

 

We can catch a train

 

俺達は列車に飛び乗って

 

 

And find a better place

 

もっといい場所を見つけてやるさ

 

 

Cause we won't let nothing

 

だって、俺達は何も求めないからな

 

 

Or no one keep getting us down

 

誰かが俺達を列車から引きずり降ろそうとしても邪魔はさせないぜ

 

 

Maybe you and I

 

キミと俺で

 

 

Could pack our bags

 

バッグに荷物を詰めて

 

 

And hit the sky

 

空を目がけて行こうぜ

 

 

 

 

 

 

 

And fly away from here

 

ここから飛び立つんだ

 

 

Anywhere, I don't care

 

どこに行ったって、俺は気にしない

 

 

We'll just fly away from here

 

俺達はここからただ飛んで行くんだ

 

 

Our hopes and dreams

 

俺達の希望と夢が

 

 

Are out there somewhere

 

何処かにきっとあるはずだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do you see a bluer sky now

 

キミの目の前には、青い空が見えるか?

 

 

You could have a better life now

 

キミにはもっと良い人生が送れたかもしれない

 

 

Open your eyes

 

目を開けてみな

 

 

No one here can ever stop us

 

ここに居る奴らは誰も俺達を止められない

 

 

They can try but we won't let them

 

奴らの好きにはさせないんだ

 

 

No way

 

絶対にな

 

 

Maybe you and I

 

キミと俺で

 

 

Could pack our bags

 

バッグに荷物を詰めて

 

 

And say goodbye

 

ここからサヨナラするんだ

 

 

 

 

 

 

 

And fly away from here

 

ここから飛び立つんだ

 

 

Our hopes and dreams

 

俺達の希望と夢が

 

 

Are out there somewhere

 

何処かにきっとあるはずだから

 

 

Fly away from here yeah

 

ここから飛び立つんだ

 

 

Anywhere, honey

 

何処かにな

 

 

I don't, I don't, I don't, I don't...

 

すべてを忘れて...

 

 

Yeah

 

 

 

 

We're just fly...

 

俺達はただ、飛ぶんだ...

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow