カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Let Me Be Yours~ Zara Larsson

 

 

 


 

I may know myself, but I realize that I can be led astray

自分のことはわかってると思うけど、道を間違ってるって気づいたの

 

I know, I know that you're bad for my health 

わかってる、あなたが私の健康を損なうこと

 

But I don't care, I want you anyway 

でも気にしない、とにかくあなたが欲しいのよ

 

Ayy, yeah

 

 

Boy, you think that you know me

ねえ、私のことわかるって思ってる?

 

Oh, but you can't see my lonely heart

私の孤独な心が見えてないようにね

 

Things look different in the morning, oh

朝だと物事って違って見えるの

 

That's when we find out who we are

それこそ私達が何者かわかる時

 

Would you still want me?

まだ、私のことを求めてる?

 

Without no makeup on my face?

スッピンでも?

 

Without alcohol in your veins?

あなたの血管にアルコールが入ってなくても?

 

Oh, would you, baby?

私のこと求めてるの?

 

Would you still love me?

まだ私のこと、愛してる?

 

With all the promises you made

あなたが約束した通りに

 

Would you still mean the words you say?

あなたが言ったことはそう意味なの?

 

Oh, would you, baby? yeah

私のこと、愛してるの?

 

 

 

You know everybody makes mistakes, mmm

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours

私をあなたのものにしないで

 

You know everybody makes mistakes

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours, no, don't let me be

私をあなたのものにしないで

 

 

 

We may look like hell when it's 6 am

私達、朝6時だと地獄みたいに見えるの

 

But it's heaven in this bed

でも、このベッドの中では天国

 

I know, I know, I know that you can tell

知ってる、あなたなら言ってくれるって

 

That we're more than friends

私達が友達以上なのを

 

And it's not just in our heads 

それは頭の中でじゃなくて

 

Yeah, yeah

そうよ

 

Boy, you think that you know me

ねえ、私のことわかるって思ってる?

 

Oh, but you can't see my lonely heart

私の孤独な心が見えてないようにね

 

Things look different in the morning yeah

朝だと物事って違って見えるの

 

That's when we find out who we are

それこそ私達が何者かわかる時

 

Would you still want me?

まだ、私のことを求めてる?

 

Without no makeup on my face?

スッピンでも?

 

Without alcohol in your veins?

あなたの血管にアルコールが入ってなくても?

 

Oh, would you, baby?

私のこと求めてるの?

 

Would you still love me?

まだ私のこと、愛してる?

 

With all the promises you made

あなたが約束した通りに

 

Would you still mean the words you say?

あなたが言ったことはそう意味なの?

 

Oh, would you, baby? yeah

私のこと、愛してるの?

 

 

 

You know everybody makes mistakes

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours

私をあなたのものにしないで

 

You know everybody makes mistakes

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours, no, don't let me be

私をあなたのものにしないで

 

 

 

Boy, you think that you know me

ねえ、私のことわかるって思ってる?

 

Oh, but you can't see my lonely heart

私の孤独な心が見えてないようにね

 

Things look different in the morning, ah

朝だと物事って違って見えるの

 

That's when we find out who we are

それこそ私達が何者かわかる時

 

 

 

You know everybody makes mistakes, mmm

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours

私をあなたのものにしないで

 

You know everybody makes mistakes

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours, no, don't let me be

私をあなたのものにしないで

 

You know everybody makes mistakes, mmm

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours

私をあなたのものにしないで

 

You know everybody makes mistakes

みんな間違いを犯す者よ

 

Don't let me be yours, no, don't let me be

私をあなたのものにしないで

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow