カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lazaretto~ Jack White

 

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。

 

 

 

 

 

 

 

My veins are blue and connected

 

僕の静脈は青く全身に繋がってる

 

 

 

 

And every single bone in my brain is electric

 

数々の曲は、俺のエレクトリックな脳から生まれるんだ

 

 

 

 

But I dig ditches like the best of a em 

 

でも、俺は最高の世界に突き進んでいく

 

 

 

 

Yo trabajo duro

 

俺はハードに突き進んでいくんだ

 

 

 

 

Como en madera y yeso

 

木材や石膏のように

 

 

 

 

Come en madera y yeso

 

木材や石膏のように

 

 

 

 

And even god herself has fewer plans than me

 

女神でさえも俺より少ないだろうな

 

 

 

 

But she never helps me out with my scams for free though

 

自由の為の嘘でも彼女は助けてくれないんだ

 

 

 

 

She grabs a stick and then she pokes it at me

 

彼女は僕を握りしめて俺をつつく

 

 

 

 

When I say nothing, I say everything

 

俺は黙ってるがすべてを話すんだ

 

 

 

 

Yeah when I say nothing

 

そうさ、黙って

 

 

 

 

I say everything

 

何もかもを話すんだ

 

 

 

 

 

 

 

They threw me down in the Lazaretto

 

アイツらは俺を隔離病棟に捨てたんだ

 

 

 

 

Bored rotten, bored rotten

 

腐るほどに退屈だ、腐るほどに

 

 

 

 

Making models of people I used to know

 

人として更生するためなのはわかってた

 

 

 

 

Out of coffees and cotton

 

コーヒーやコットンが切れて

 

 

 

 

And all my illegitimate kids'll be gotten

 

社会に適合できないすべての問題児は

 

 

 

 

Throw down to the wolves, made feral for nothing

 

雑音の中に投げ捨てられるんだ、理由もなく

 

 

 

 

Quarantined on the Isle of Man

 

孤立したマン島に行くのさ

 

 

 

 

And I'm trying to escape any way that I can

 

そして、必死に脱出を試みるんだ

 

 

 

 

Oh, any way that I can

 

ああ、できる限りな

 

 

 

 

Oh!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't have no time left! Time is lost! No time at all!

 

俺には時間がない!無くなってしまった!時間がないんだ!

 

 

 

 

Throw it in a garbage can!

 

でも、そんなことは忘れてしまえ!

 

 

 

 

And I shake god's hand

 

神と和解するんだ

 

 

 

 

I jump up and let her know when I can, this is how I'm gonna do it!

 

登り詰めた者にしかできないんだ、俺ならそうするよ

 

 

 

 

They wanna blow down the prison they're lighting fires with the cash of the masses

 

彼らは刑務所を閉鎖して、人々の札束を燃やしたいんだ

 

 

 

 

And like the dough I don't fall down I'm so

 

俺は諦めない、俺はぶっ飛んでるのさ

 

 

 

 

Detroit I make it rise from the ashes

 

俺がどん底から蘇らせてやる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow