カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Flames~ R3HAB feat ZAYN

 

 

 

 
  
Well, well, you better run from me
 
そうさ、俺からは逃げたほうがいい
 
 
You better hit the road
 
出発したほうがいいんだ
 
 
You better up and leave
 
去って行きな
 
 
Don't get too close
 
近づきすぎるな
 
 
'Cause I'm a rolling stone
 
だって、俺は止まることを知らないから
 
 
And I keep rolling on
 
進み続けるんだ
 
 
You better run from me
 
俺からは逃げた方がいいぜ
 
 
Before I take your soul
 
キミの魂を奪う前に
 
 
If I go, let me go
 
もしも俺が進むって決めたら、行かせてくれ
 
 
Don't you follow me, let me go
 
ついてこないでくれよ
 
 
I will let you down, let me go
 
キミを苦しめてしまうから、行かせてくれ
 
 
Even if your heart can't take it
 
受け入れられないとしても
 
 
Light me up in flames
 
炎の中で俺に火をつけてくれ
 
 
Light me up, ayy
 
俺に点火してくれ
 
 
 
 
 
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You better run from me
 
俺からは逃げた方がいい
 
 
You better say goodbye
 
さよならを言うんだ
 
 
And even if I plead
 
もしも、俺がお願いしても
 
 
Don't waste your time
 
自分の時間を無駄にするなよ
 
 
'Cause I'm a broken home
 
だって、俺の家庭はかけてるから
 
 
You're better off alone
 
キミは1人になった方がいいんだ
 
 
You better run from me
 
俺からは逃げた方がいいぜ
 
 
Before I take your soul
 
キミの魂を奪う前に
 
 
If I go, let me go
 
もしも俺が進むって決めたら、行かせてくれ
 
 
Don't you follow me, let me go
 
ついてこないでくれよ
 
 
I will let you down, let me go
 
キミを苦しめてしまうから、行かせてくれ
 
 
Even if your heart can't take it
 
受け入れられないとしても
 
 
Light me up in flames
 
炎の中で俺に火をつけてくれ
 
 
Light me up, ayy
 
俺に点火してくれ
 
 
 
 
 
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up in flames
 
炎の中で点火してくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up
 
俺に火をつけてくれ
 
 
(Oh) light me up in flames
 
炎の中で点火してくれ
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow