カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Shot The Sheriff~ Eric Clapton

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy

 

保安官を撃ったんだ、でも代理人は撃ってないよ

 

 

I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy

 

僕は保安官を撃ったんだ、でも代理人は撃ってない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All around in my home town

 

僕の地元中で

 

 

They're trying to track me down

 

彼らが僕を見つけ出そうとしてるんだ

 

 

They say they want to bring me in guilty

 

彼らは僕に有罪判決を下ることを祈ってる

 

 

For the killing of a deputy

 

代理人を殺した罪でね

 

 

For the life of a deputy

 

代理人の人生の代償としてね

 

 

But I say

 

でも、僕はこう言うよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I shot the sheriff, but I swear it was in self defense

 

僕は保安官を撃ったんだ、でもそれは正当防衛だったって心から言えるよ

 

 

I shot the sheriff, and they say it is a capital offense

 

保安官を撃ったんだ、そして彼らはそれが死罪だって言うんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sheriff John Brown always hated me

 

保安官のジョン・ブラウンは常に僕を嫌ってたよ

 

 

For what I don't know

 

何でなのか僕には分からないけど

 

 

Every time that I plant a seed

 

毎回僕がタネを植えると

 

 

He said, "kill it before it grows"

 

彼は言ったんだ「育つ前に殺す」って

 

 

He said, "kill it before it grows"

 

「育つ前に殺す」ってね

 

 

I say

 

僕はこう言うよ

 

 

 

 

 

 

 

I shot the sheriff, but I swear it was in self defense

 

僕は保安官を撃ったんだ、でもそれは正当防衛だったって心から言える

 

 

I shot the sheriff, but I swear it was in self defense

 

僕は保安官を撃ったんだ、でもそれは正当防衛だったって心から言えるんだ

 

 

 

Freedom came my way one day

 

ある日、自由が手に入って

 

 

And I started out of town

 

街から離れれるようになったんだ

 

 

All of a sudden I see sheriff John Brown

 

不意に保安官のジョン・ブラウン

 

 

Aiming to shoot me down

 

僕を撃ち殺そうって狙ってるのがわかるんだ

 

 

So I shot, I shot him down

 

だから僕は言ったんだ、彼を撃ち落としたんだ

 

 

I say

 

僕はこう言うよ

 

 

 

 

 

 

 

I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy

 

保安官を撃ったんだ、でも代理人は撃ってないよ

 

 

I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy

 

僕は保安官を撃ったんだ、でも代理人は撃ってない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reflexes got the better of me

 

反射神経の方が勝ったんだ

 

 

And what is to be must be

 

そして、それはそうならざるを得ないことなんだよ

 

 

Every day the bucket goes to the well

 

毎日バケツは井戸に向かうけど

 

 

But one day the bottom will drop out

 

でも、ある日底が抜けてしまうだろう

 

 

Yes, one day the bottom will drop out

 

そうさ、いつの日か底は抜けてしまうんだ

 

 

But I say

 

でも、僕は言うよ

 

 

 

 

 

 

 

I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy, oh, no

 

保安官を撃ったんだ、でも代理人は撃ってないよ

 

 

I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy, oh, no

 

僕は保安官を撃ったんだ、でも代理人は撃ってないんだよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow