カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Please Me~ Bruno Mars feat Cardi B

 

 

 
 
 
 
 
 
 
"Uh, uh, yeah, come on"
 
ねえ、こっちに来てよ
 
 
 
 
 
 
 
Please me, baby
 
ベイビー、お願いだから
 
 
Turn around and just tease me, baby
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれ
 
 
You know what I want and what I need, baby (let me hear you say)
 
キミは知ってるんだろ?俺が必要なものを
 
 
Please (let me hear you say)
 
なあ(キミは言うものを聞きたいんだ)
 
 
Please me, baby
 
ねえ、ベイビー
 
 
Turn around just tease me, baby
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれよ
 
 
You know what I want and what I need, baby
 
俺が欲しいものも、必要なものも知ってるんだろ?
 
 
(Let me hear you say)
 
(キミが言うことを聞きたい)
 
 
Please
 
お願いだから
 
 
(Let me hear you say)
 
(キミが言うことを聞きたい)
 
 
Please (woo)
 
お願いだから
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Lollippoin' (popping'), twerkin' in some J's (ooh)
 
あれをキャンディーみたいに舐めて、腰を振ってさ
 
 
On the dance floor (uh, huh) no panties in the way (nope)
 
ダンスフロアの上ではパンティーなんて無いの
 
 
I take my time with it (ow) bring you close to me (ow)
 
ゆっくりと時間をかけて、もっと私の近くに来てよ
 
 
Don't want no young dumb shit
 
でも、若くて馬鹿な人なんていらないわ
 
 
Better fuck me like we listenin' to Jodeci
 
Jodeciを聴くみたいに、私を抱くといいわ
 
 
I was tryna kay lay low (low) takin' it slow (slow)
 
私は低く横たわろうとしてたの、ゆっくりやってちょうだい
 
 
When I'm fuckin' again (ayy)
 
私がまたする時は
 
 
Gotta celebrate, do you man look good?
 
お祝いしないとね、あなたは良い子なの?
 
 
Better put him away
 
そんなのどっかに追いやった方がいいわ
 
 
If you can't sort the weave out, you shouldn't even be out
 
もしも、上手く人の間を取り繕わないと、外にも出られないの
 
 
Dinner reservation like the pussy, you gon' eat out
 
私のアソコみたいなディナーの予約ね、あなたはどうせ食べ尽くすと思うけど
 
 
I'm gonna ride it, do it just how you like it 
 
それの上に乗るわ、あなたの好きなようにして
 
 
Tonight and after that
 
今夜も、その後も
 
 
Let's do it one more time
 
もう一回やろう
 
 
Girl, I ain't one for beggin', but now you got me beggin'
 
俺は懇願するような奴じゃないけど、キミには懇願してしまうよ
 
 
 
 
 
 
 
Please me, baby
 
ベイビー、お願いだから
 
 
Turn around and just tease me, baby
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれ
 
 
You know what I want and what I need, baby (let me hear you say)
 
キミは知ってるんだろ?俺が必要なものを
 
 
Please (let me hear you say)
 
なあ(キミは言うものを聞きたいんだ)
 
 
Please me, baby
 
ねえ、ベイビー
 
 
Turn around just tease me, baby
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれよ
 
 
You know what I want and what I need, baby
 
俺が欲しいものも、必要なものも知ってるんだろ?
 
 
(Let me hear you say)
 
(キミが言うことを聞きたい)
 
 
Please
 
お願いだから
 
 
(Let me hear you say)
 
(キミが言うことを聞きたい)
 
 
Please (woo)
 
お願いだから
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Booty so round (round) booty so soft (soft)
 
お尻はとても丸くて、柔らかいんだ
 
 
Bet you wanna smack it again (ayy)
 
もう一回やりたいんでしょ?
 
 
Let me demonstrate
 
お手本を見せてあげるわね
 
 
Hit it one time, make it levitate
 
一回突くだけで、アソコが浮いちゃうの
 
 
Titties out like black out (black out)
 
アレが露わになって失神しそうになるの
 
 
Broke bitches watch out now (watch out)
 
貧乏な娘達、気をつけて
 
 
Your pussy Basra (Basra)
 
あなた達のアソコはゴミなの
 
 
My pussy horchata (oh)
 
私のアソコはミルキーで甘いジュースよ
 
 
I'm gonna ride it, do it just how you like it 
 
それの上に乗るわ、あなたの好きなようにして
 
 
Tonight and after that (ooh)
 
今夜も、その後も
 
 
Let's do it one more time
 
もう一回やろう
 
 
Girl, I ain't one for beggin', but now you got me beggin'
 
俺は懇願するような奴じゃないけど、キミには懇願してしまうよ
 
 
 
 
 
 
 
Please me, baby
 
ベイビー、お願いだから
 
 
Turn around and just tease me, baby
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれ
 
 
You know what I want and what I need, baby (let me hear you say)
 
キミは知ってるんだろ?俺が必要なものを
 
 
Please (let me hear you say)
 
なあ(キミは言うものを聞きたいんだ)
 
 
Please (woo)
 
お願いだよ
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Come on
 
来て
 
 
Come on, back it up for me
 
来て、俺のために腰を落とすんだ
 
 
Come on
 
さあ
 
 
Ooh, twerk it on me slowly
 
上に乗ってゆっくり腰を振って
 
 
Come on
 
こっちに来て
 
 
Girl, let me put this lovin' on you
 
この愛をキミには押し付けさせてくれよ
 
 
You better say that shit (uh)
 
そんなのくだらないって言った方がいいのね
 
 
Cardi don't play that shit (yeah)
 
カーディはそんなくだらないことで遊ばないの
 
 
Do my back like I do these records, break that shit
 
私がレコードを回す時に背中をなでて、くだらないことは忘れましょ?
 
 
 
 
 
 
 
Please me, baby (uh)
 
ベイビー、お願いだから
 
 
Turn around and just tease me, baby (uh, ooh)
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれ
 
 
You know what I want and what I need, baby (let me hear you say)
 
キミは知ってるんだろ?俺が必要なものを
 
 
Please (let me hear you say)
 
なあ(キミは言うものを聞きたいんだ)
 
 
Please (woo)
 
お願い
 
 
Please me, baby
 
ねえ、ベイビー
 
 
Turn around just tease me, baby
 
クルッと回って俺にちょっかいを出してくれよ
 
 
You know what I want and what I need, baby
 
俺が欲しいものも、必要なものも知ってるんだろ?
 
 
(Let me hear you say)
 
(キミが言うことを聞きたい)
 
 
Please
 
お願いだから
 
 
(Let me hear you say)
 
(キミが言うことを聞きたい)
 
 
Please (woo)
 
お願いだから
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow