カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Look What You Made Me Do~ Taylor Swift

 

 

 

 

 

 

 

 

楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価。

 

 

 

 

 

 

 

I don't like your little games

 

あなたのくだらないゲームが嫌いなの

 

 

 

 

Don't like your tilted stage

 

あなたの傾いたステージも嫌い

 

 

 

 

The role you made me play

 

あなたは私に演じさせたの

 

 

 

 

Of the fool, no I don't like you

 

またバカを装って、あなたのことは嫌いなの

 

 

 

 

I don't like your perfect crime

 

あなたの完全犯罪が嫌い

 

 

 

 

How you laugh when you lie

 

ウソをつくときの笑い方も嫌いよ

 

 

 

 

You said the gun was mine

 

あなたは銃が私のものだって言ったわ

 

 

 

 

Isn't cool, no, I don't like you (oh!)

 

なんてダサいの、嫌いよ

 

 

 

 

But I got smarter, I got harder in the nick of time

 

でも、私は間一髪で賢くなったし強くなったの

 

 

 

 

Honey, I rose up from the dead, I do it all the time

 

ねえ、私は生き返ったのよ、いつものようにね

 

 

 

 

I've got a list of names and yours is in red underlined

 

名前のリストがあるの、あなたの名前の下には赤線が引いてある

 

 

 

 

I check it once, then I check it twice, oh!

 

私はそれをチェックして、またチェックするの

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, look what you made me do

 

ああ、あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Ooh, look what you made me do

 

ああ、あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't like your kingdom keys

 

あなたの王国の鍵なんか嫌い

 

 

 

 

They once belonged to me

 

その鍵は私のものだったのよ

 

 

 

 

You ask me for a place to sleep

 

あなたは私に寝る場所が欲しいって頼んできて

 

 

 

 

Locked me out and threw a feast (what?)

 

私を締め出してパーティーを開いたの(何なの?)

 

 

 

 

The world goes on, another day, another drama, drama

 

世界は動いてるの、次の日は次のドラマへとね

 

 

 

 

But not for me, not for me, all I think about is karma

 

でも、私にとっては違うの、私が考えるのはカルマのことだけ

 

 

 

 

And then the world moves on, but one thing's for sure

 

世界が進んでいくの、けど確かなことが1つあるわ

 

 

 

 

Maybe I got mine, but you'll all get yours

 

多分、私は自分のものを手に入れたし、あなたもそれを手に入れるでしょうね

 

 

 

 

But I got smarter, I got harder in the nick of time

 

でも、私は間一髪で賢くなったし強くなったの

 

 

 

 

Honey, I rose up from the dead, I do it all the time

 

ねえ、私は生き返ったのよ、いつものようにね

 

 

 

 

I've got a list of names and yours is in red underlined

 

名前のリストがあるの、あなたの名前の下には赤線が引いてある

 

 

 

 

I check it once, then I check it twice, oh!

 

私はそれをチェックして、またチェックするの

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, look what you made me do

 

ああ、あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Ooh, look what you made me do

 

ああ、あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't trust nobody and nobody trusts me

 

私は誰も信じないし、誰も私を信じない

 

 

 

 

I'll be the actress starring in your bad dreams

 

私はあなたの悪夢の中で女優になるわ

 

 

 

 

I don't trust nobody and nobody trusts me

 

私は誰も信じないし、誰も私を信じない

 

 

 

 

I'll be the actress starring in your bad dreams

 

私はあなたの悪夢の中で女優になるわ

 

 

 

 

I don't trust nobody and nobody trusts me

 

私は誰も信じないし、誰も私を信じない

 

 

 

 

I'll be the actress starring in your bad dreams

 

私はあなたの悪夢の中で女優になるわ

 

 

 

 

I don't trust nobody and nobody trusts me

 

私は誰も信じないし、誰も私を信じない

 

 

 

 

I'll be the actress starring in your bad dreams

 

私はあなたの悪夢の中で女優になるわ

 

 

 

 

(Look what you made me do)

 

あなたが私にさせたことを見てよ

 

 

 

 

(Look what you made me do)

 

あなたが私にさせたことを見てよ

 

 

 

 

"I'm sorry, the old Taylor can't come to the phone right now"

 

「ごめんなさい、昔のテイラーは今電話に出られません」

 

 

 

 

"Why?"

 

「なぜ?」

 

 

 

 

"Oh, 'cause she's dead!" (Ohh!)

 

「だって、彼女は死んだから!」

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, look what you made me do

 

ああ、あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Ooh, look what you made me do

 

ああ、あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたが私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見て

 

 

 

 

Look what you made me do

 

あなたがただ私にさせたことを見てよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow