カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Never Dated You~ Andi

 

 

Seventeen and fallin'

17歳で恋したの

 

Said I'm older for my age

年よりも大人びてるって言われて

 

Late at night you kept on callin'

夜遅くにあなたは電話をかけてきたの

 

Like Romeo in the modern age

現代版のロメオみたいに

 

Telling all my friends about ya

友達全員にあなたのことを話したわ

 

Thinkin' that your different, not the same

あなたは他の違うって思った

 

As every naive brown eyed boy

ブラウンの瞳のうぶな男の子達とは違うって

 

I should've walked away

でも私は立ち去るべきだったの

 

'Cause now I'm afraid of letting someone in

だって、もう誰かを受け入れることが怖くなってしまった

 

Made me feel like I was crazy 

自分がおかしいって思ってしまう

 

The truth is

でも、本当は

 

 

 

I never liked your friends, I fucking hated them

あなたの友達なんか嫌いだった

 

Made you look like such a fool

彼らと一緒にいるあなたが馬鹿に見えた

 

The beginning to the end I just had to pretend

最初から最後まで、私は演技するハメになったから

 

Wish I never dated you

あなたとデートしなきゃよかったわ

 

Don't know how we got along

どうやって仲良くなったのかな

 

I only like your mom, she treats me better than you do

あなたのママだけは好きで、あなたよりも私に良くしてくれたわ

 

I hope your life falls apart and everything goes wrong

あなたの人生がめちゃくちゃになることを祈ってる

 

Wish I never, never dated you

あなたとデートしなきゃよかったわ

 

 

 

I bet that you miss me

私が恋しいって思うけど

 

I hope when you close your eyes

あなたが目を閉じた時

 

You think about what it's like to kiss me

私にキスする感覚を想像して

 

I hope it keeps you up at night

夜も眠れなくなってほしい

 

Saying all your shit about me

私のことを散々言ってるけど

 

We know you live to lie

あなたは嘘をつくことが好きなのね

 

Babe that's just your ego talking

ねえ、それってあなたのエゴなの

 

You ain't got no pride

あなたにプライドなんてないのよね

 

 

 

I never liked your friends, I fucking hated them

あなたの友達なんか嫌いだった

 

Made you look like such a fool

彼らと一緒にいるあなたが馬鹿に見えた

 

The beginning to the end I just had to pretend

最初から最後まで、私は演技するハメになったから

 

Wish I never dated you

あなたとデートしなきゃよかったわ

 

Don't know how we got along

どうやって仲良くなったのかな

 

I only like your mom, she treats me better than you do

あなたのママだけは好きで、あなたよりも私に良くしてくれたわ

 

I hope your life falls apart and everything goes wrong

あなたの人生がめちゃくちゃになることを祈ってる

 

Wish I never, never dated you

あなたとデートしなきゃよかったわ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow