カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Tears Left To Cry~ Ariana Grande

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Right now, I'm in a state of mind

 

今の私の心は

 

 

 

 

I wanna be in like all the time

 

ずっとこのままで居たいくらい

 

 

 

 

Ain't got no tears left to cry

 

流す涙なんて残ってないの

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up

 

だから、私は拾って

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' up

 

私は愛して、生きて、取り戻すの

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up

 

だから、私は拾って

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm piuckin' it up (oh yeah)

 

愛して、生きて、取り戻すのよ

 

 

 

 

Pickin' it up (yeah) pickin' it up (yeah)

 

拾って、取り戻すの

 

 

 

 

Lovin', I'm livin', so we turnin' up

 

愛して、生きて、取り戻す

 

 

 

 

Yeah, we turnin' it up

 

そう、私達は復活するのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ain't got no tears in my body

 

流す涙なんて残ってないわ

 

 

 

 

I ran out, but boy, I like it, I like it, I like it

 

もう、出し尽くしたの、それが私のやり方

 

 

 

 

Don't matter how, what, where, who tries it

 

誰がどうしようとも

 

 

 

 

We're out here vibin', we vibin', we vibin'

 

私達は出かけて楽しむのよ

 

 

 

 

Comin' out, even when it's rainin' down

 

雨が降っても関係ない

 

 

 

 

Can't stop now, can't stop so shut your mouth

 

何も止められないの、だから黙ってて

 

 

 

 

Shut your mouth, and if you don't know

 

黙ってて、分からないのなら

 

 

 

 

Then now you know it, babe

 

今、わからせてあげるわ

 

 

 

 

Know it babe, yeah

 

わからせてあげるわ

 

 

 

 

 

 

 

Right now, I'm in a state of mind

 

今の私の心は

 

 

 

 

I wanna be in like all the time

 

ずっとこのままで居たいくらい

 

 

 

 

Ain't got no tears left to cry

 

流す涙なんて残ってないの

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah)

 

だから、私は拾って

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' up

 

私は愛して、生きて、取り戻すの

 

 

 

 

Oh, I just want you to come with me

 

そうよ、あなたにもついて来てほしいの

 

 

 

 

We're on another mentality

 

私達は今、新しい次元の心に達したの

 

 

 

 

Ain't got no tears left to cry

 

流す涙なんて残ってない

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah)

 

だから、私は拾って、取り戻すの

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up

 

私は愛して、生きて、取り戻すのよ

 

 

 

 

Pickin' it up (yeah) pickin' it up (yeah)

 

拾って、取り戻すの

 

 

 

 

Lovin', I'm livin', so we turnin' up

 

愛して、生きて、取り戻す

 

 

 

 

Yeah, we turnin' it up

 

そう、私達は復活するのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

They point out the colors in you, I see 'em too

 

彼らの中には色があるの、私にもわかるわ

 

 

 

 

And boy I like 'em, I like 'em, I like 'em

 

私もそれが好きなの

 

 

 

 

We're way too fly to partake in all this hate

 

私達は高く飛んで、こんな憎しみに参加なんてしないわ

 

 

 

 

We're out here vibin', we're vibin', we're vibin'

 

私達は楽しむんだから

 

 

 

 

Comin' out, even when it's rainin' down

 

雨が降っても関係ない

 

 

 

 

Can't stop now, can't stop so shut your mouth

 

何も止められないの、だから黙ってて

 

 

 

 

Shut your mouth, and if you don't know

 

黙ってて、分からないのなら

 

 

 

 

Then now you know it, babe

 

今、わからせてあげるわ

 

 

 

 

Know it babe, yeah

 

わからせてあげるわ

 

 

 

 

 

 

 

Right now, I'm in a state of mind

 

今の私の心は

 

 

 

 

I wanna be in like all the time

 

ずっとこのままで居たいくらい

 

 

 

 

Ain't got no tears left to cry

 

流す涙なんて残ってないの

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah)

 

だから、私は拾って

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' up

 

私は愛して、生きて、取り戻すの

 

 

 

 

Oh, I just want you to come with me

 

そうよ、あなたにもついて来てほしいの

 

 

 

 

We're on another mentality

 

私達は今、新しい次元の心に達したの

 

 

 

 

Ain't got no tears left to cry (so don't cry)

 

流す涙なんて残ってない

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah)

 

だから、私は拾って、取り戻すの

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up

 

私は愛して、生きて、取り戻すのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comin' out, even when it's rainin' down

 

雨が降っても関係ないわ

 

 

 

 

Can't stop now (umm, ohh...)

 

止められないの

 

 

 

 

Shut your mouth

 

黙ってて

 

 

 

 

Ain't got no tears let to cry

 

涙なんて残ってないから

 

 

 

 

Oh yeah, oh yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I just want you to come with me

 

そうよ、あなたにもついて来てほしいの

 

 

 

 

We're on another mentality

 

私達は今、新しい次元の心に達したの

 

 

 

 

Ain't got no tears left to cry (cry)

 

流す涙なんて残ってない

 

 

 

 

So I'm pickin' it up, pickin' it up (oh yeah)

 

だから、私は拾って、取り戻すの

 

 

 

 

I'm lovin', I'm livin', I'm pickin' it up

 

私は愛して、生きて、取り戻すのよ

 

 

 

 

I'm pickin' it up, I'm pickin' it up

 

私は拾って、取り戻すの

 

 

 

 

Lovin', I'm livin', so we turnin' up

 

愛して、生きて、私達は蘇るの

 

 

 

 

Yeah, we're turnin' it up

 

そうよ、私達は復活するのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Ariana Grande / ザ・ベスト 【CD】
価格:2484円(税込、送料別) (2018/4/24時点)