カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wanted~ One Republic

 

 

 

 

youtu.be

 

 



 

 

 

 

She said "every time I close my eyes I feel like I could disappear

 

彼女は言った、”目を閉じるといつも姿を消せる気がする

 

 

I could overflow an ocean with the cavalcade pf all my tears

 

海を私の沢山の涙でいっぱいに出来る気がする

 

 

And I know I sound dramatic, but that's just how it feels"

 

大袈裟なのは分かってる、でもそれが感情なの”って

 

 

She said "I'm holdin' to the notion that 

 

彼女は言った

 

 

I'll find something real"

 

”私は真実を見つける意思は強いの”って

 

 

 

 

 

 

 

Yeah I just want to be wanted, oh

 

そう、僕はただ求められたいんだ

 

 

I could use a little love sometimes

 

時には少しの愛を使えたかもって

 

 

I just need to be needed, oh

 

僕はただ必要とされたくて

 

 

Like to know I'm crossin' someone's mind

 

誰かの心に僕が思い浮かばれて欲しいんだ

 

 

I just want to be someone that somebody needs

 

ただ、誰かに必要とされる人間になりたいんだ

 

 

I just want to be more than a drop in the sea

 

海の一滴に過ぎない存在は嫌なんだ

 

 

I just want to be

 

僕はただ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

She said "I'm countin' up my karma and I think it's time to cash it in

 

彼女は言った、”自分の宿命を数えてるの、きっともう現金に変えたら凄い額ね

 

 

So tired of livin' in a shadow of a mountain of what might've been

 

山の陰に住むのはもうウンザリなの

 

 

And I know I sound dramatic, but that's just how it feels

 

大袈裟なのは分かってる、でもそれが感情なの

 

 

I've been looking for somebody to tell me that I'm real"

 

自分のことを真実だって言ってくれる人を探してたの”って

 

 

 

 

 

 

 

I just want to be wanted (oh)

 

僕はただ、求められたいんだ

 

 

I could use a little love sometimes

 

時には少しの愛を使えたかも

 

 

I just need to be needed (oh)

 

僕はただ必要とされたくて

 

 

Like to know I'm crossin' someone's mind

 

誰かの心に僕が思い浮かばれて欲しいんだ

 

 

I just want to be someone that somebody needs

 

ただ、誰かに必要とされる人間になりたいんだ

 

 

I just want to be more than a drop in the sea

 

海の一滴に過ぎない存在は嫌なんだ

 

 

I just want to be

 

僕はただ

 

 

Oh yeah

 

 

 

 

We just want to be wanted oohh

 

僕達はただ、求められたいんだ

 

 

I just want to be wanted

 

僕はただ求められたいんだ

 

 

I could use a little love sometimes

 

時には少しの愛を使えたかも

 

 

I just need to be needed

 

ただ、僕は求められたいんだ

 

 

Like to know I'm crossin' someone's mind

 

誰かの心に、僕が浮かべばいいんだよ

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow