カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Surprise~ Daughtry

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

I've practiced this for hours

 

何時間も練習したんだ

 

 

 

 

Gone round and round

 

何度も、何度もね

 

 

 

 

And now I think that I've got it all down

 

だから、完璧に出来ると思うんだ

 

 

 

 

And as I say it louder I love how it sounds

 

おっきい声で言うほど、響きに惚れ惚れするよ

 

 

 

 

Cause I'm not taking the easy way out

 

だって、楽なやり方じゃないからね

 

 

 

 

Not wrapping this in ribbons

 

リボンで綺麗に包まないよ

 

 

 

 

Shouldn't have to give a reason why...

 

理由なんか無くていいんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's no surprise I won't be there tomorrow

 

明日、僕はここに居ないんだ

 

 

 

 

I can't believe that I stayed till today

 

今日までここに居たことが不思議なんだ

 

 

 

 

Yeah 

 

 

 

 

 

 

You and I will be a tough act to follow

 

キミと僕とのことは予想がつかなくて

 

 

 

 

But I know in time we'll find this was No Surprise

 

でも、僕はいつかこうなることは当然だって分かるさ

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It came out like a river once I let it out

 

口に出したら川の流れのように溢れ出したんだ

 

 

 

 

When I thought that I wouldn't know how

 

どうしていいのかわからなかった頃

 

 

 

 

Held onto it forever just pushing it down

 

ずっと我慢してた、押さえつけてたんだ

 

 

 

 

Felt so good to let go of it now

 

解放するのがなんて気分がいいことなんだろう

 

 

 

 

Not wrapping this ribbons

 

リボンなんかで綺麗に包まないよ

 

 

 

 

Shouldn't have to give a reason why

 

理由なんて無くていいんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's no surprise I won't be there tomorrow

 

明日、僕はここに居ないんだ

 

 

 

 

I can't believe that I stayed till today

 

今日までここに居たことが不思議なんだ

 

 

 

 

There's nothing here in this heart left to borrow

 

僕の心には何も残ってないんだ

 

 

 

 

There's nothing here in this soul left to say

 

僕の魂に言いたいことも残ってないんだ

 

 

 

 

Don't be surprise when we hate this tomorrow

 

明日、こうなったって悔やんでも驚かないでくれよ

 

 

 

 

God know we tried to find an easier way

 

神様は知ってるけど、僕達は楽な道を選んだんだ

 

 

 

 

Yeah 

 

 

 

 

 

 

You and I will be a tough act to follow

 

キミと僕とのことは予想がつかなくて

 

 

 

 

But I know in time we'll find this was No Surprise

 

でも、僕はいつかこうなることは当然だって分かるさ

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

Our favorite place we used to go

 

一緒に行ったお気に入りの場所

 

 

 

 

The warm embrace that no one knows

 

誰も知らない暖かいハグ

 

 

 

 

The loving look that's left your eyes

 

消えてしまったキミのまなざし

 

 

 

 

That's why this come as no, as no surprise

 

こうなってしまったのは、当然なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I could see the future and how this plays out

 

もしも、僕がこうなることを予測できたなら

 

 

 

 

I bet it's better than where we are now

 

僕は、今のこの状況よりはマシな方に賭けるよ

 

 

 

 

But after going through this

 

でも、振り返ってみると

 

 

 

 

It's easier to see the reason why

 

その理由がよく分かるんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's no surprise I won't be there tomorrow

 

明日、僕はここに居ないんだ

 

 

 

 

I can't believe that I stayed till today

 

今日までここに居たことが不思議なんだ

 
 
 
 
Yeah
 
 
 
 
 
 

You and I will be a tough act to follow

 

キミと僕とのことは予想がつかないよ

 

 

 

 

But I know in time we'll find this was No Surprise

 

でも、僕はいつかこうなることは当然だったって分かるさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow