カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Faded~ Alan Walker

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

You were the shadow to my light

 

キミは私が作る光の影だった

 

 

 

 

Did you feel us?

 

一緒に居るのを感じてくれた?

 

 

 

 

Another star

 

また星が現れて

 

 

 

 

You fade away

 

キミは消えてった

 

 

 

 

Afraid our aim is out of sight

 

僕達が目指すものが見えなくなったんだ

 

 

 

 

Wanna see us

 

また、一緒に居るのを見たいよ

 

 

 

 

Alive

 

生きて欲しい

 

 

 

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Was it all in my fantasy?

 

すべて、僕の幻想だったの?

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Were you only imaginary?

 

キミは僕の想像だった?

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今どこに居るの?

 

 

 

Atlantis

 

アトランティス大陸

 

 

 

 

Under the sea

 

海に沈んだ

 

 

 

 

Under the sea

 

海に沈んでるね

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るの?

 

 

 

 

Another dream

 

また、夢を見る

 

 

 

 

The monster's running wild inside of me

 

自分ん中の怪物が暴れだしてる

 

 

 

 

I'm faded

 

僕は消え去って

 

 

 

 

I'm faded

 

消え去っていくんだ

 

 

 

 

So lost, I'm faded

 

さまよって、消え去っていくんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm faded

 

僕は消え去って

 

 

 

 

So lost, I'm faded

 

さまよって、消え去っていくんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

These shallow waters never met what I needed

 

浅い水は僕を満たしてくれなかったんだ

 

 

 

 

I'm letting go a deeper dive

 

だから、僕は深く潜っていって

 

 

 

 

Eternal silence of the sea, I'm breathing alive

 

永遠の静けさの中で僕は息をするんだ

 

 

 

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Under the bright but faded lights

 

明るくても、消えていく光の下で

 

 

 

 

You've set my heart on fire

 

キミは僕の心に火を点けたんだ

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るんだ?

 

 

 

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今どこに居るの?

 

 

 

Atlantis

 

アトランティス大陸

 

 

 

 

Under the sea

 

海に沈んだ

 

 

 

 

Under the sea

 

海に沈んでるね

 

 

 

 

Where are you now?

 

キミは今何処に居るの?

 

 

 

 

Another dream

 

また、夢を見る

 

 

 

 

The monster's running wild inside of me

 

自分ん中の怪物が暴れだしてる

 

 

 

 

I'm faded

 

僕は消え去って

 

 

 

 

I'm faded

 

消え去っていくんだ

 

 

 

 

So lost, I'm faded

 

さまよって、消え去っていくんだ

 

 

 

 

I'm faded

 

僕は消え去って

 

 

 

 

So lost, I'm faded

 

さまよって、消え去っていくんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Alan Walker / Faded Japan EP 【CD】
価格:1620円(税込、送料別) (2018/4/29時点)