カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Holiday~ Lil Nas X

 

 

 

Ayy, it's a holiday

ホリデーシーズンが来たんだ

 

I got hoes on hoes and they out of control, yeah

あの子にあの子が重なって手に負えないよ

 

Ayy, this another one

また別の子が来た

 

All my niggas on go and I hope that you know it

みんな準備できてる、意味はわかってくれるよな?

 

I can't even close my eyes

僕は目を閉じることも出来なくて

 

And I don't know why, guess I don't like surprise

なんでかわからないけど、僕はサプライズが嫌いなのかも

 

I can't even stay away from the game that I play

このゲームから逃げることは出来ない

 

They gon' know us today, yeah

今日、僕達は知られることになるだろうね

 

 

 

Ayy, can I pop shit?

楽しいことを始める?

 

I might bottom on the low, but I top shit

普段は下側で受けてるんだけど、でもトップになって攻めるんだ

 

Switch the genre on you hoes, do a rock hit

キミたちのためにジャンルをかえてやる、ロックにしよう

 

I got the biggest damn song, fuck the charts, sis I don't need 'em

僕には最大のヒット曲があるんだ、だからあのチャートはどうでもいいんだ、僕には必要ない

 

They wanna know if I'll be lastin'

僕の人気がこのまま続くのかみんな見てる

 

Bitch, even if I started floppin' there'd be fashion

僕は衰退してもファッションで食べていくさ

 

Poppin' up in movies, ain't no

映画に出演したりね

 

Nasy, bitch, it's Ashton

それは僕じゃなくてアシュトンかも

 

Hee, hee, I'm bad as Michael Jackson

僕はマイケル・ジャクソンくらいダメなやつだな

 

 

 

Ayy, it's a holiday

ホリデーシーズンが来たんだ

 

I got hoes on hoes and they out of control, yeah

あの子にあの子が重なって手に負えないよ

 

Ayy, this another one

また別の子が来た

 

All my niggas on go and I hope that you know it

みんな準備できてる、意味はわかってくれるよな?

 

I can't even close my eyes

僕は目を閉じることも出来なくて

 

And I don't know why, guess I don't like surprise

なんでかわからないけど、僕はサプライズが嫌いなのかも

 

I can't even stay away from the game that I play

このゲームから逃げることは出来ない

 

They gon' know us today, yeah

今日、僕達は知られることになるだろうね

 

 

 

Man, I snuck into the game, came in on a horse

僕はこのゲームに参加するべく馬に乗って来たんだ

 

I pulled a gimmick, I admit it, I got no remorse

ギミックを入れたことは認めるよ、後悔はないけど

 

Nobody tried to let me in, nobody opened doors

誰も受け入れてくれなかった、誰もドアを開けてくれなくて

 

I kicked them motherfuckers down, they didn't have a choice

奴らを蹴散らして、追い詰めたんだ

 

They tried to next me, ayy, but I'm blessed, see

みんなは僕の真似をしようとしたけど僕には才能があったんだ

 

Ayy, no flex, but my checks givin' vet tease

自慢じゃないけど、ベテランに嫉妬されるほど金はある

 

Ayy, and I'm sexy, they wanna sex me

僕はセクシーで、みんな僕と寝たがってる

 

Pop star, but the rappers still respect me

ポップスターだけど、ラッパーからも尊敬されてるんだ

 

They wanna know if I'll be lastin'

僕の人気がこのまま続くのかみんな見てる

 

Bitch, even if I started floppin' there'd be fashion

僕は衰退してもファッションで食べていくさ

 

Poppin' up in movies, ain't no

映画に出演したりね

 

Nasy, bitch, it's Ashton

それは僕じゃなくてアシュトンかも

 

Hee, hee, I'm bad as Michael Jackson

僕はマイケル・ジャクソンくらいダメなやつだな

 

 

 

Ayy, it's a holiday

ホリデーシーズンが来たんだ

 

I got hoes on hoes and they out of control, yeah

あの子にあの子が重なって手に負えないよ

 

Ayy, this another one

また別の子が来た

 

All my niggas on go and I hope that you know it

みんな準備できてる、意味はわかってくれるよな?

 

I can't even close my eyes

僕は目を閉じることも出来なくて

 

And I don't know why, guess I don't like surprise

なんでかわからないけど、僕はサプライズが嫌いなのかも

 

I can't even stay away from the game that I play

このゲームから逃げることは出来ない

 

They gon' know us today, yeah

今日、僕達は知られることになるだろうね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow