カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Leave Me Alone~ Logan Michael

 

 

Woke up hungover again

また二日酔いで起きたよ

 

I just want this pain to end

ただこの痛みがなくなってほしい

 

Is it my fault that I am like this?

こんなふうになったのは自業自得なのかな?

 

Seems like all I do is sin

やること全て罪な気がするんだ

 

Push you away when you get close

キミが近づいたとき、僕は突き放してしまった

 

Leave you on read when I need you most

キミを一番必要としてた時、既読で放置してしまったんだ

 

I use these drugs to help me cope

この薬を使うのは気を紛らわすためで

 

'Cause when you're broken there's no hope

だって、壊れてる人間には希望なんてないから

 

 

 

Ooh-ooh, I'll be right here drowin' in my sorrow

僕はここで悲しみに浸ってる

 

Ooh-ooh, I'll be prayin' I don't wake up tomorrow

願うんだ、明日起き上がらないように

 

'Cause there ain't no fixin' what's already broke

だって、すでに壊れてるから治す方法なんてないんだ

 

Yeah I'm a lost cause, please just leave me alone

そう、僕に望みはない、だから放ってて

 

 

 

When I'm gone will I be missed?

僕が消えたら誰が寂しがってくれるのかな?

 

Or am I just a no name kid

それかただの名も無い子供なんだろうか

 

I don't why I exist

僕が存在してるかわからない

 

I never asked to feel like this

こんな気分になりたくなかった

 

I don't wanna feel like this

こんな気分でいたくないよ

 

 

 

Ooh-ooh, I'll be right here drowin' in my sorrow

僕はここで悲しみに浸ってる

 

Ooh-ooh, I'll be prayin' I don't wake up tomorrow

願うんだ、明日起き上がらないように

 

'Cause there ain't no fixin' what's already broke

だって、すでに壊れてるから治す方法なんてないんだ

 

Yeah I'm a lost cause, please just leave me alone

そう、僕に望みはない、だから放ってて

 

 

 

I've been searchin' for a way out of this hell

この地獄から抜け出す方法を探してたんだ

 

You should probably leave 'cause nothin' seems to help

でも救いはどこにもないから、立ち去った方がいいだろう

 

 

 

Ooh-ooh, I'll be right here drowin' in my sorrow

僕はここで悲しみに浸ってる

 

Ooh-ooh, I'll be prayin' I don't wake up tomorrow

願うんだ、明日起き上がらないように

 

'Cause there ain't no fixin' what's already broke

だって、すでに壊れてるから治す方法なんてないんだ

 

Yeah I'm a lost cause, please just leave me alone

そう、僕に望みはない、だから放ってて

 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
See You Tomorrow