カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Setting Fires~ The Chainsmokers feat XYLO

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Down to my last match, fire I'll touch just to feel

 

僕の最後の相手は、僕と言う炎が舞うだろうね

 

 

 

 

Why is it easier to burn than it is to heal?

 

何で、癒すよりも傷つける方が簡単なのかな?

 

 

 

 

Out in the cold, you've been

 

キミはずっと冷たくされてきたんだよ

 

 

 

 

I begged you to come back in

 

僕はキミに戻ってくるようにお願いしたよね

 

 

 

 

But I can't do this again

 

でも、僕はもうお願いすることは出来ないんだ

 

 

 

 

 

 

 

I can't keep you from harm

 

僕はキミを守ってあげられなくなったんだ

 

 

 

 

But I'm set on fire to keep you warm

 

でも、僕がキミを暖めてあげれるように自分に火を点けるよ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと、ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めるために僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't keep you from harm

 

キミを危険から守ってあげられないんだ

 

 

 

 

But I'm set on fire to keep you warm

 

でも、キミを暖めるために、僕は自分に火を点けるんだ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと、ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めるために僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't

 

僕には出来ない

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めておくために、僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been looking for answers I don't want to hear

 

聞きたくない答えをずっと探してた

 

 

 

 

Chest to chest with you, I'm staring into a mirror

 

キミと抱き合って、鏡を見つめる

 

 

 

 

Out in the cold, you've been

 

キミはずっと冷たくされてきたんだよ

 

 

 

 

I begged you to come back in

 

僕はキミに戻ってくるようにお願いしたよね

 

 

 

 

But I can't do this again

 

でも、僕はもうお願いすることは出来ないんだ

 

 

 

 

 

 

 

I can't keep you from harm

 

僕はキミを守ってあげられなくなったんだ

 

 

 

 

But I'm set on fire to keep you warm

 

でも、僕がキミを暖めてあげれるように自分に火を点けるよ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと、ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めるために僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't keep you from harm

 

キミを危険から守ってあげられないんだ

 

 

 

 

But I'm set on fire to keep you warm

 

でも、キミを暖めるために、僕は自分に火を点けるんだ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと、ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めるために僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't

 

僕には出来ない

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めておくために、僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What would I do?

 

僕はどうしたらいいのかな?

 

 

 

 

What I wouldn't do to save you

 

キミを守るために

 

 

 

 

What would I do?

 

僕はどうしたらいい?

 

 

 

 

What I wouldn't do to save you

 

キミを守るために、僕は何をするべきかな?

 

 

 

 

 

 

 

I can't keep you from harm

 

僕はキミを守ってあげられなくなったんだ

 

 

 

 

But I'm set on fire to keep you warm

 

でも、僕がキミを暖めてあげれるように自分に火を点けるよ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと、ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めるために僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't keep you from harm

 

キミを危険から守ってあげられないんだ

 

 

 

 

But I'm set on fire to keep you warm

 

でも、キミを暖めるために、僕は自分に火を点けるんだ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと、ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めるために僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't

 

僕には出来ない

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めておくために、僕は燃えれるんだ

 

 

 

 

I can't

 

僕には出来ない

 

 

 

 

I can't

 

僕には出来ないんだ

 

 

 

 

I can't go on and on

 

ずっと燃え続けることは出来ないけど

 

 

 

 

Setting fires to keep you warm

 

キミを暖めておくために、僕は燃えれるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow