カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hesitate~ Jonas Brothers

 

 


 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Kiss the tears right off your face

 

キミの顔を流れる涙にキスするんだ

 

 

Won't get scared, that's the old, old, old me

 

昔の僕みたいに怖がったりしないよ

 

 

I'll be there time and place

 

キミが必要な時、側にいるよ

 

 

Lay it on me, all you're hold, hold, holding

 

キミのことを教えてよ

 

 

Time, time only heals if we work through it now

 

時間が、時間が困難にぶつかって癒してくれるんだ

 

 

And I promise we'll figure this out

 

そしてきっと、大丈夫だって約束する

 

 

 

 

 

 

 

I will take your pain

 

キミの痛みを消し去ってあげる

 

 

And put it on my heart

 

僕も一緒に痛みを背負うよ

 

 

I won't hesitate

 

ためらったりしないよ

 

 

Just tell me where to start

 

ただ、どこから始めるべきなのか教えてよ

 

 

I thank the oceans for giving me you

 

僕にキミを与えてくれた海に感謝する

 

 

You saved me once and now I'll save you too

 

キミは僕を一度救ってくれたから、今度は僕の番さ

 

 

I won't hesitate for you

 

絶対にためらったりなんかしないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't you ever say goodbye

 

サヨナラって言わないで

 

 

Cross my heart, and you can keep, keep, keep mine

 

キミはずっと僕のものだって心に誓うよ

 

 

If I could read your mind

 

もしも、キミの心が読めたら

 

 

Then I could map out all the ways to make it right

 

進むべき道もわかるのに

 

 

Time, time only heals if we work through it now

 

困難にぶつかっても、時間が癒してくれるんだ

 

 

I, I promise we'll figure this out

 

僕は、僕はきっと大丈夫だって約束するよ

 

 

 

 

 

 

 

I will take your pain

 

キミの痛みを消し去ってあげる

 

 

And put it on my heart

 

僕も一緒に痛みを背負うよ

 

 

I won't hesitate

 

ためらったりしないよ

 

 

Just tell me where to start

 

ただ、どこから始めるべきなのか教えてよ

 

 

I thank the oceans for giving me you

 

僕にキミを与えてくれた海に感謝する

 

 

You saved me once and now I'll save you too

 

キミは僕を一度救ってくれたから、今度は僕の番さ

 

 

I won't hesitate for you

 

絶対にためらったりなんかしないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pull me close and I'll hold you tight

 

僕を引き寄せて、抱きしめてあげるから

 

 

Don't  be scared 'cause I'm on your side

 

キミのそばにいるから怖がらないでね

 

 

Know there's nothing I wouldn't do for you

 

キミのためなら何でも出来るさ

 

 

Pull me close and I'll hold you tight

 

僕を引き寄せて、抱きしめてあげるから

 

 

Don't  be scared 'cause I'm on your side

 

キミのそばにいるから怖がらないでね

 

 

Know there's nothing I wouldn't do for you

 

キミのためなら何でも出来るさ

 

 

 

 

 

 

 

I will take your pain

 

キミの痛みを消し去ってあげる

 

 

And put it on my heart

 

僕も一緒に痛みを背負うよ

 

 

I won't hesitate

 

ためらったりしないよ

 

 

Just tell me where to start

 

ただ、どこから始めるべきなのか教えてよ

 

 

I thank the oceans for giving me you

 

僕にキミを与えてくれた海に感謝する

 

 

You saved me once and now I'll save you too

 

キミは僕を一度救ってくれたから、今度は僕の番さ

 

 

I won't hesitate for you

 

絶対にためらったりなんかしないよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow