カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Heart On Fire~ Eric Church

 

 

 

Roosevelt Road was too rough for my old truck

ルーズベルトロードは僕の古いトラックにはキツかった

 

Yeah, she'd shake and she'd shimmy like Elvis singin' "All Shook Up"

エルヴィスが歌う「オール・ショック・アップ」みたいに揺れてしまうんだ

 

But you can't blame a bot for going drive it like you stole it fast

でもこのトラックを早く走らせる僕を責めちゃいけないんだ

 

With your window down, down hair blowin' look at me like that

キミは窓を開けて茶色の髪が風に吹かれて、僕にあの目線を送ったんだ

 

A turned up radio, but the static was heavy

音量を大きくしたラジオだけど雑音が多くて

 

Couldn't make out any words but "take me to the levee"

「ロビーに私を連れて行って」としか聞こえなかった

 

That look on your face was full of wild desire

キミの顔に書いてあった欲望が強かった

 

 

 

Soakin' my soul in gas and settin' my heart on fire

僕の魂をガソリンで濡らして心に火をつけるんだ

 

Heart on fire, heart on fire, heart on fire

心が燃えてるんだ

 

I don't have a single second thought that doesn't have your in it

僕はキミへの想いが入ってるんだ

 

To feel those flames again, I'd go back in a New York minute

またキミとの情熱を感じ取れるとしたら、今すぐ過去に戻りたいよ

 

I miss the freedom of you dancing on the bow of your daddy's old boat

僕はキミがお父さんの船で踊ってた時にあった自由が恋しいんだ

 

When my spirits starts sinkin' that picture always makes it float

落ち込み始めたらいつもその時を思い出して元気になるよ

 

We weren't old enough to drink but we damn sure did it

僕達は未成年だったけど、飲んでたよね

 

Hat turned backward singin'

帽子を逆さまにして被ったり

 

"Paradise City"

パラダイスシティなんか歌ってた

 

That look on your face was full of young desire

キミの頭に書いてあった欲望が強かった

 

 

 

Soakin' my soul in gas and settin' my heart on fire

僕の魂をガソリンで濡らして心に火をつけるんだ

 

Heart on fire

心が燃えてるんだ

 

 

 

Turned up radio, but the static was heavy

音量を大きくしたラジオだけど雑音が多くて

 

Couldn't make out any words but "take me to the levee"

「ロビーに私を連れて行って」としか聞こえなかった

 

That look on your face was full of wild desire

キミの顔に書いてあった欲望が強かった

 

Heart on fire, heart on fire, heart on fire

心が燃えてるんだ

 

Heart on fire, heart on fire, heart on fire

燃えてるんだ

 

Heart on fire, heart on fire, heart on fire

心が燃えてるんだ

 

 

 

Roosevelt Road was too rough for my old truck

ルーズベルトロードは僕の古いトラックにはキツかった

 

Yeah, she'd shake and she'd shimmy like Elvis singin' "All Shook Up"

エルヴィスが歌う「オール・ショック・アップ」みたいに揺れてしまうんだ

 

Heart on fire, heart on fire, heart on fire

心が燃えてるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow