カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Can't Say Goodbye~ Bobby Caldwell

 

 

 

 

 



 

 

 

 

Ever since the day we met

 

出会ったあの日から

 

 

I knew that I would not regret

 

僕は後悔しないことを知ってたんだ

 

 

I could never leave you for another

 

キミを他の誰かに任せるなんて出来なくて

 

 

But you treat me like a fool

 

でも、キミは僕をバカみたいに扱うよね

 

 

I can't keep on being cool

 

僕はクールでい続けることなんて出来ないよ

 

 

Now I need some time just to recover

 

今、僕は休息の時間が必要なんだ

 

 

With a ticket to a distant place

 

遠くの場所へ行くための切符と共に

 

 

I could leave you far behind

 

僕はキミとどこか遠くに隠れるんだ

 

 

Your love has put me into outer space

 

キミの愛が僕を宇宙に連れて行ってくれたよね

 

 

I'm about to lose my mind

 

気を失ってしまいそうさ

 

 

There are things about you

 

キミのことを考えると

 

 

I will never understand

 

僕には理解できないよ

 

 

And although our love

 

僕達の愛が

 

 

Is not exactly what I planned

 

実際、計画通りじゃなくても

 

 

It was meant to be

 

それは必然なんだ

 

 

Darling can't you see

 

ねえ、キミが見えない

 

 

You and I just can't say goodbye

 

キミと僕はサヨナラを言えなくて

 

 

Till the day I die

 

僕が死んでしまう日まで

 

 

I will love you

 

僕はキミを愛すよ

 

 

Maybe it would be worthwhile

 

多分、それには価値があるんだろうね

 

 

If I could make you change your style

 

もしも僕がキミのスタイルを変えさせられたら

 

 

Darling you would never have that notion

 

ダーリン、キミはその意思を持ってないんだろうね

 

 

You would have to rearrange

 

もう一度考え直す必要があるよ

 

 

The things that you would never change

 

決して変わらないものを

 

 

Tell me why you play with my emotions

 

キミが僕の感情を弄ぶわけを教えてよ

 

 

If you see confusion on my face

 

もしも、僕の顔に悩みが見られるのなら

 

 

Well, it's just my state of mind

 

そうさ、それは僕の心と一緒なんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow